AnQ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Eg vet at dette emne ikkje hører hjemme her på denne tråden, men trenger hjelp! Eg har ein 32 GB Ipod touch, eg går på ein skule der det er sonicwall. Det funket fint til da eg kom til etter pålogginga , for da fikk eg bare svart skjerm og den gikk tilbake til hovudmenyen og får det hver gang etter eg har logget på. noen som har peiling på hva eg skal gjøre? Takk på forhånd Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er det software feil? Har du gjort noe endringer i firmware? Jailbreaket? For da kan det hende at du bør gjennopprette system/firware på den, igjennom iTunes. Hvis ikke dette er feilen, så kan det ha noe med at du ikke har tilgang til nettet på skolen din? Var litt vanskelig å forstå hva som skjedde på Touch'en din, men får håpe at du finner ut av det da Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 På min iPod touch 2G detter safari plutselig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå