Galexon Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Duger 6400PRO DDR2 2048MB CL4-kit til gamer pc? Bygger på komplett.no, og de tilbyr tydeligvis ikke 64-bit OS. Av andre vesentlige ytelses-komponenter har jeg: - C2Q Q9550 (2.8 GhZ 1333 Mhz) - Sapphire Radeon HD 4870 512 MB GDDR5 Har en kamerat som har en PC med eldre skjermkort, litt eldre quad-prosessor og generelt eldre HW. Han spiller de fleste nye spill med svært god grafikk. Hvordan ville denne maskinen som jeg har, eventuelt hamlet opp med Crysis, CoD4 og Far Cry 2, tror dere? Bestiller i dag, så håper på raske svar. Jeg tenkte jeg skulle ringe komplett i dag også, og spørre om de kan legge med 64-bit Vista Prem, istedet for 32-bit versjonen... 4GB RAM er naturligvis bedre enn 2GB, men hovedspørsmålet mitt er om det vil bli en bra pc selv med 2GB RAM. Den første tiden skal det spilles på en 1280x1024 17" LCD-skjerm, så jeg kan eventuelt bruke 2GB og denne skjermen, og kjøpe ekstra RAM når jeg en gang i fremtiden skal ha ny skjerm? På forhånd takk for alle svar! NB! Når jeg spiller, har jeg sjeldent programmer kjørende i bakgrunnen, hvis det er noen hjelp til vurdering av RAM-behov. Endret 21. oktober 2008 av galexon Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hørt at vista liker ram, 2gb ville vært nok med xp,men ville selv valgt 3 eller 4gb siden det er Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå