Toffypops Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Noen som har noen anbefalinger av bra lydkort som fungerer utmerket for musikk, spill og video?.. Jeg har creative XFI-pro i dag, dette er ustabilt med min maskin og gir blue-screen og beskjeder om FPU-errors. Ser derfor etter et annet merke, helst et kort med 7.1 lyd som rocker vilt. Kortet skal IKKE være USB-basert. Jeg sverger til analoge kort ikke Digital mixing. Creative er ikke aktuelt. All hjelp tas imot med takk.. Toffy Endret 21. oktober 2008 av Toffypops Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 denne kunne kanskje være av interesse... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339824 har ikke prøvd denne selv,men går ut ifra at den leverer varene;) Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Asus Xonar D2 og D1 kortene er ganske bra, men litt dyre. Selv har jeg et Bluegears b-Enspire lydkort, det har 7.1, knallgode D/A enheter (viktig for analogutgangene på kortet), EAX 2.0 og hviss det skulle bli aktuelt DTS (5.1) miksing på optisk utgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå