michael691 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg elsker ''verdens ende'' filmer Som I am Legend, The Day after Tomorrow, 28 Weeks later, Cloverfield, The Mist osv. Har dere noen andre bra filmer å anbefale? IKKE Sci-fi/alien stuff. Gjerne zombie Skal bare ramse opp en liste av de jeg har sett: Diary of the Dead Day of the Dead Dance of the Dead I am Legend Day after tomorrow 28 Weeks later (er 28 days later bra?) The Mist Cloverfield Lignende filmer? Takkers. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Dawn of the Double Poster. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Dawn of the Double Poster. Vet, beklager Internetten stoppa når jeg posta, så tok jeg på oppdater side.. Så det er bare å slette den andre, admins og mods Now, back to topic Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Okay, dobbeltpost og ikke akkurat brukt søkefunksjonen... Kort og greit svar; Tråden om post-apocalyptiske filmer 28 Weeks later (er 28 days later bra?) Jeg personlig synes 28 Days er meget bra - like bra om ikke litt bedre enn 28 Weeks. Du burde vel ha sett Days før Weeks, men det er ikke "end of the world"... (pun intended!) Endret 21. oktober 2008 av mjau Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Okay, dobbeltpost og ikke akkurat brukt søkefunksjonen... Kort og greit svar; Tråden om post-apocalyptiske filmer 28 Weeks later (er 28 days later bra?) Jeg personlig synes 28 Days er meget bra - like bra om ikke litt bedre enn 28 Weeks. Du burde vel ha sett Days før Weeks, men det er ikke "end of the world"... (pun intended!) Åj.. søkte ikke nei :/ er på skolen heh. god unnskyldning? End of london er greit for meg den derre norske ''nazi zombie'' filmen, er det seriøst eller en dum film? når kommer den ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå