JR Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hei, jeg lurer pA en ting. Jeg har 2 harddisker i maskinen min. En 40 gb og en 6gb. For en god stund siden brukte jeg partition magic og delte opp 6gb`en i 2 partisjoner. SA installerte jeg WinXP pA den minste av disse partisjonene. Men det jeg nA vil er A partisjonere disse tilbake, sAnn at de igjen blir en 6gb disk. Kan noen fortelle meg hvordan jeg gjOr dette i Partition Magic 8.0 ? Jeg har prOvd, men fant det ikke ut =( Takker for alle svar =) Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Slett partisjon 2 (den som du ikke har installert OS på) og resize partisjon 1 slik at den fyller opp hele disken Regner med at partisjon nr 2 er logisk, da må du huske og også slette den utvida partisjonen som den logiske er på (logical og extended på nynorsk) Lenke til kommentar
JR Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Takk for hjelpen, det funket fint Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Bare hyggelig Som takk for hjelpen kan du f.eks. overføre 200,- til min konto, sender det kontonummer i PM (det var en kødd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå