PantZman Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hei! Kan noen anbefale meg en "god" Router? *Enkel å bruke (har ikke så allt for mye peiling de som skal bruke den). *Pris er ikke så nøye skal brukes til Telenor ADSL. Takker for alle "realistiske" svar Lenke til kommentar
Degos Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 jeg har bare positive erfaringer med Dlink routere iallefall... Lenke til kommentar
art Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hei! Kan noen anbefale meg en "god" Router? Takker for alle "realistiske" svar SMC har gode produkter. SMC Barricade 7004 / 7008 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl art Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 3com officeconnect 855 har jeg bare lovord og gi. Har satt opp 4 slike mot telenor adsl og det har da funka helt perfekt. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Bruker 3com Officeconnect, er helt supert, enkelt å sette opp og alle instruksjoner følger med (hvis du trenger det ) Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Cisco ffs, de beste routerne i verden!!! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Cisco ffs, de beste routerne i verden!!! Overprisa og fullstappa av funksjoner en privatperson ikke trenger for alt i verden. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 D-link 604. funker helt perf. Lenke til kommentar
puta Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har d-link 614. har ikke hatt noe trøbbel. Lenke til kommentar
chma Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Cisco ffs, de beste routerne i verden!!! Overprisa og fullstappa av funksjoner en privatperson ikke trenger for alt i verden. over prisa, NEI da vet du ikke helt hva du snakker om, levrandører av nettverks utstyr på linje med cisco, de er nesten alene på toppen. Men masse funkjoner en privat person ikke trenger JA. Kjøp dlink, 3com eller noe slikt. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 De billige Unex ruterne på psdata.no er gode, men har få avanserte funksjoner. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 over prisa, NEI da vet du ikke helt hva du snakker om, levrandører av nettverks utstyr på linje med cisco, de er nesten alene på toppen. De er vel i en slik posisjon at de kan ta seg uforskammet godt betalt og dermed er de jo overprisede pr definisjon. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg synes SMC routere er best, men det er min egen mening. Når du kjøper router må du som telenord kunde passe på at routeren har støte for PPPoE protocol. Lenke til kommentar
chma Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 over prisa, NEI da vet du ikke helt hva du snakker om, levrandører av nettverks utstyr på linje med cisco, de er nesten alene på toppen. De er vel i en slik posisjon at de kan ta seg uforskammet godt betalt og dermed er de jo overprisede pr definisjon. det er klart det blir lett å bli helt ms, men så ille er det vel ikke enda :-? , men men nå sporer vi helt av her.... Lenke til kommentar
EchoSierra Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Har SMC 7004 og er godt fornøyd med den så langt. Kan ha 4 pc'er pluss egen tilkobling for printer hvis man ønsker det. Har innebygget firewall. Grei å sette opp så den virker, kan være det finns flere finnesser enn jeg har brukt på den, har ikke satt meg 100% inn i allt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Test ut US Robotics. Har hørt mye bra om dem. Lenke til kommentar
Rim Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Har SMC 7004 og er godt fornøyd med den så langt. Kan ha 4 pc'er pluss egen tilkobling for printer hvis man ønsker det. Har innebygget firewall. Firewall og firewall Fru Blom. SMC regner jo NAT som "firewall security". Skal du ha en ekte firewall se etter Stateful Packet Inspection da alle rutere har NAT. -Rim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå