veluci Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 den har i lengre tid vert nede.. det er noe tull med betalingen er det som kommer opp når eg prøver og logge meg på live.. men det er umuligt for meg og fikse noe som helst.. prøver alt som er, men kommer meg ikke innpå noe lengre som har med accounten min og gjøre.. hva kan eg gjøre med det? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tja, du kan vel alltids ringe Microsofts supportavdeling? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tja, du kan vel alltids ringe Microsofts supportavdeling? ja, hva ellers er det å gjøre hvis du har prøvd allt annet.. Lenke til kommentar
TWBug Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Jeg, og to venner av meg, har det samme problemet. Ettersom liven min allerede var utgått lagde jeg bare en ny bruker.Selvfølgelig kjipt ettersom jeg har bygget opp en del gamerscore, men bryr meg ikke så mye om det. Han ene av vennene mine har dog endelig fått brukeren sin tilbake. Hvordan vet jeg faktisk ikke, men tror han ringte mye til kundeservicen til Microsoft. Han måtte ringe mange ganger pga de egentlig sa at det ikke var mulig å gjenopprette brukeren for videre spill på live, men han klarte det til slutt. Tåpelig at det er såpass mye problemer. Jeg blir veldig irritert hvis jeg mister denne brukeren jeg spiller på nå også. Så hvis du vil ha brukeren tilbake må du mest sannsynligvis bare ringe Microsoft å forhøre deg med dem. Endret 21. oktober 2008 av TWBug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå