Gå til innhold

Subsidiering på bedriftsabonnement [TELENOR]

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har overført eierskapet på min telefon til bedriften jeg jobber i, slik at de nå betaler mine regninger. Jeg står fortsatt som bruker av abonnementet.

Abonnenementet er Bedrift Proff (telenor).

Jeg har ønsker om å kjøpe meg en ny telefon (dekkes av meg selv), og var derfor nysgjerrig på om jeg fikk binde Bedrift Proff-abonnementet slik at jeg kunne få telefonen billigere.

I samtale med support hos Telenor, kunne de bekrefte at "det kunne jeg". Når jeg deretter kontakter Telehuset for å høre på pris, kan de si at jeg "må betale fullpris for Telefonen".

Er det noen her som har erfaring med mobilkjøp når abonnementet eies av jobben?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen her som har erfaring med mobilkjøp når abonnementet eies av jobben?

Jeg har akkurat kjøpt ny telefon gjennom jobben. Nå betalte jobben for min telefon, men det er vel egentlig uvesentlig. Min telefon hadde en pris uten abb. hos Expert på drøyt 6000,- med 18 mnd. binding til Telenor Bedrift kom den ned i 4800,- Det var til og med et par. mnd igjen av bindinga av den gamle telefonen (som jeg forøvrig fikk hevet kjøpet på, E65...).

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å spørre arbeidsgiver om det er greit at du binder opp abonnomentet. Det er mange bedrifter som liker å bruke løsningen om fakturafratrekk over at de ansatte kjøper telefoner for bindingstiden.

Ellers gir Bedrift Proff høye subsidier på telefon, det kan du selv se på Telenors hjemmesider

Ellers fikk jeg mail om kampanjen denne måneden:

- Kampanjen er tilgjengelig for alle kunder som går inn på Bedriftsbutikken

o http://bedriftsbutikk.telenor.no

- 200 Nokia N95 8 GB til 999 Kr m/Bedrift Proff

o Så lenge beholdningen varer

- 100 HTC Touch Diamond til 1999 Kr m/Bedrift Proff

o Så lenge beholdningen varer

- Fri frakt på bestillingene

- Service hos MobilData

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...