veluci Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) hei. da er det jo slik att eg og han såkalte kompissen min har vert beste kompisser i mange år nå. vert med hverandre hver dag leeenge, og alltid hatt det supert ilag. men tida kom jo der han fikk dame, og det gikk jo fint. men dama han er sammen med, og er forlovet med no er ei skikkelig bitch. hu baksnakker folk hele tida og lager helvette for alle. har snakket til han mange ganger, og prøvd og få han til og fostå, men uten større ressultater. det som da skjedde er att eg tilslutt begynte og svare den dama hans da når hun driver og herse med folk, og da brøt helvette løs. no har eg mistet all kontakt med kompissen min, og dama hans forklarer til alle att eg er den store stygge ulven i hele greia, noe som egentlig er ganske domt. han har utallige ganger sagt han vill gjøre det slutt med henne. men det blir jo aldri gjort heller.. tror heller ikke det kommer til og bli gjort. litt hvorfor han ikke gjør det slutt er nokk fordi han ikke tørr, men samtidig fordi han er redd for att han ikke skal finne seg ei ny dame( noe som eg syntes er tåpeli av han og tenke) utroli domt att det skal bli sånn. er liksom ikke ofte du finner sånne venner liskom. og så kommer hun og ødelegger alt. vet liksom ikke ka eg skal gjøre med hele situasjonen Endret 21. oktober 2008 av veluci Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 "Så kommer hun og ødelegger alt" sier du. Hva føler eks-bestekompisen din om henne da? Hvis de er forlovet, er det vel fordi de er glad i hverandre - og vil dele livets gleder og sorger. Kjærlighet blir man blind av, dessverre... Lenke til kommentar
veluci Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 tingen er jo det att han er 22, og hun var liksom den første skikkeligge dama hans, så han var jo jomfru og alt før han ble sammen med henne.. så er jo litt spessielt det der. de flytta sammen alt for fort, og ble forlova på under ett år. att de er glade i hverandre er jo greit. men han sier jo hele tiden att han ikke orker mere, og vill ut av forholdet osv. men samtidig så respekterer jo eg det att han har funnet ei dame, men det er jo bare det att han fortjener så mye bedre enn den damen han har. hun sørger for att han mister alle kompissene sine osv Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Da er selvsagt saken litt annerledes. Ta en alvorsprat! Er ikke lett å flytte ut fra det "trygge" man har fra før. Det er et tiltak mange ikke orker å tenke på. Bor du for deg selv? Spør om han vil bo hos deg en periode - til han finner seg et annet sted å bo. Hjelp han med å komme seg ut av det, om det er det han selv ønsker. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Da er selvsagt saken litt annerledes. Ta en alvorsprat! Er ikke lett å flytte ut fra det "trygge" man har fra før. Det er et tiltak mange ikke orker å tenke på. Bor du for deg selv? Spør om han vil bo hos deg en periode - til han finner seg et annet sted å bo. Hjelp han med å komme seg ut av det, om det er det han selv ønsker. skulle bare ønske det var så lett.. tror ikke han kommer til og komme seg ut ifra det forholde med det første, med mindre han faktisk knuser hjertet til jenta.. noe som kanskje kommer til og skje. men kanskje ikke.. personlig tror eg ikke han kommer til og komme seg ut av forholdet selv om det er det han ønsker... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Da har både du og han noe å jobbe med, kanskje? Finn ut av hva han egentlig vil. Om du får muligheten, ta en prat med han. Det vil ikke bli noen forandring ved å sitte her på forumet eller tenke på hva man KUNNE gjort - uten å foreta en handling. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Da har både du og han noe å jobbe med, kanskje? Finn ut av hva han egentlig vil. Om du får muligheten, ta en prat med han. Det vil ikke bli noen forandring ved å sitte her på forumet eller tenke på hva man KUNNE gjort - uten å foreta en handling. er fullstendig klar over det, og helt enig med deg. vet dette her ikke kommer til og funke lengre, og kommer til og spørre han hva han egentlig vill fremover.. om han har valgt og vere sammen med hun, så får det bare velge.. da er dette hans valg, selv om han vet att han kan få det bedre bare med og handle litt i forhold til sin egen del Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Slik skal en kompis tenke La han få muligheten til å reflektere over "alternativene" - men viktigst av alt, av det du kan gjøre: Gi uttrykk for hva du mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå