Gå til innhold

jeg Røyker ikke!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verken røyker eller snuser, men foretrekker snus framfor røyk.

farlige avhengihetsskapende greier

Data avhengighet kan ødelegge liv like mye som røyk. Bare slik at det er sagt. Du ødelegger ryggen når du sitter inne hele tida. Og du ødelegger lungene når du røyker. Etc etc. Ingen av delene er bra. :)

Endret av neadii
Lenke til kommentar

Vi alle fletter oss under en avhengighetsskapende trøst, om det er røyk, drikke, data eller noe annet, så er man ikke noe Guds enebarn om man ikke gjør det umenneskelige. For at man skal lykkes og ha det morsomt her i livet kan man ikke tviholde på absolutt alt man kommer borti.

Så det at en røyker og en sitter på dataen ser jeg igrunn som på to like ting. Men basert på forskjellige faktorer, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Jeg røyker ikke! :w00t:

Og jeg hater røykere. :thumbdown:

Må pirke litt på deg, hva gjør menneske som røyker til u-menneske?

De greier ikke holde seg unna avhengihetsskapende greier. :hmm:

Og du henger på internett?

farlige avhengihetsskapende greier

Å være avhengig av internet er farlig det og. Som en annen person sa i denne tråden, du kan ødelegge ryggen.

Du kan også bli sittendes langt utover nettene om du er avhengig, den er jeg veldig bekjent med. Dermed mindre søvn, noe som kan føre til bli deprimert lettere (ja det er sant) bare for å ta ett eksempel ;)

Lenke til kommentar

Jeg røykte faktisk på ungdomskolen/vgs i perioder.

På ungdomskolen var det for å PRØVE liksom. Stjal røyk fra pappa, og røykte litt i friminuttene. For å ikke snakke om at vi røykte oss ihjel på polentur. Ti kr for en tyvepk :!:

De jeg smugrøykte sammen med, røyker enda. Glad jeg sluttet med det før jeg ble avhengig :) Hadde også en periode på vgs, men den varte ikke lenge.

Jeg er oppvokst med røyk. Rart jeg ikke har kols. Kanskje derfor jeg er antirøyk. Kunne vel ha slått andre veien og...

Lenke til kommentar

Du som tydeligvis er 100 år gammel vil hjelpe de litt yngre ja. :p

Ikke lyv om alderen.

Vel, jeg forstår hva røyking ville gjort med meg både positivt og negativt og har bestemt meg for at det ikke er verdt det.

Til dem som opplever gruppepress: Ikke la gruppepress føre til avgjørelser dere senere kan komme til å angre på. Å si nei fører nok til mindre problemer enn å si ja kommer til å gjøre, men det er ikke det mest effektive tipset i seg selv så derfor sier jeg: Les. Finn ut hva røyking gjør og avgjør om det virkelig er verdt det.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
GG Simster! Jeg røyker bare på fest og om jeg får gratis. Er hverken noe å være stolt av eller ikke stolt av å ikke røyke. Det er ikke noe big deal. Om man er keen på litt nikotin og ro i hverdagen (Så fremt man har økonomi til det) så ser jeg ikke noe gærent i det. Man lever bare en gang.

Om man bare lever én gang, hvorfor ødelegge det med røyk?

Lenke til kommentar
GG Simster! Jeg røyker bare på fest og om jeg får gratis. Er hverken noe å være stolt av eller ikke stolt av å ikke røyke. Det er ikke noe big deal. Om man er keen på litt nikotin og ro i hverdagen (Så fremt man har økonomi til det) så ser jeg ikke noe gærent i det. Man lever bare en gang.

Godt sagt. :)

Lenke til kommentar
Ødelegger man livet om man røyker? :shrug:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...