Skosåle Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Røyker ikke, men ser ikke ned på de som gjør det. Enig. Er bare teit med argumenter som "røyk er teit. jeg vil ikke dø" Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Si dette til en 6 åring: EN DAG DØR DU! Bemerk ansiktet... Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg slutta på søndan. Som om du noen gang har begynt. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Weee, non-smoker! Forresten, visste dere at det dør i gjennomsnitt rundt 500 mennesker av PASSIV røyking hvert år i Norge? Sært. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Weee, non-smoker! Forresten, visste dere at det dør i gjennomsnitt rundt 500 mennesker av PASSIV røyking hvert år i Norge? Sært. Like mange som av passiv onanering vil jeg tro Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Røyker ikkje her heller, men hender eg putter i meg litt på fester, så lenge eg får av andre Endret 6. november 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 vel da røyker du jo, en gang i blant er mer enn ingenting Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 vel da røyker du jo, en gang i blant er mer enn ingenting Øhm, han røyker ikke, men festrøyker. Det er noe helt annet Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 nope, begrepet røyking er at du trekker røyk inn i lungene med vilje og viten, er det han gjør, han bare røyker skjeldnere enn andre vanlige folk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jupp festrøyket tidligere, altså var jeg en røyker. Men nå er absolutt stopp, syns røyk er noe ufyselig nå og kunne f.eks aldri tenkt meg å kysse en røyker. Får dårlige tanker om de jeg har kysset på tidligere. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jupp festrøyket tidligere, altså var jeg en røyker. Men nå er absolutt stopp, syns røyk er noe ufyselig nå og kunne f.eks aldri tenkt meg å kysse en røyker. Får dårlige tanker om de jeg har kysset på tidligere. Hvorfor i alle dager får du det? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg røyker ikke. Har aldri gjort det heller. Men jeg tåler at folk røyker rundt meg. Aldri hatt noe problem med å være rundt folk som røyker, siden jeg er oppvokst i ett hjem der begge foreldre røyka. Synes dog det er litt kjipt når folk røyker hjemme hos meg, siden lukta setter seg i gardinene og slikt. En går bra, men er det fest og 10 stk som røyker inne er det ikke så stas Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 helt enig, leiligheten til en kompiss stinka røyk, men det var ikke fordi folk der røyka, de under gjorde det så det trakk opp via et eller annet sted, sånt er veldig kjipt, røyking inne herper fremtidige salgsmuligheter også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg røyker ikke. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor slutta for en halvtime siden og begynner sikkert på nytt om et par timer Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 JUKS! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 helt enig, leiligheten til en kompiss stinka røyk, men det var ikke fordi folk der røyka, de under gjorde det så det trakk opp via et eller annet sted, sånt er veldig kjipt, røyking inne herper fremtidige salgsmuligheter også Hahaha, skal mye til for å dampe så mye at huset lukter i lange tider etterpå. Den lukta er lett ute etter et røykfritt døgn Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 ikke hvis beboerne røyker til daglig, har du noen sinne sitti en bil hvor folk har røyka inni? lukta blir ikke borte. nå snakker jeg ikke om leiligheten hans, men der stinka klærne og alt, latterlig rett og slett Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jupp festrøyket tidligere, altså var jeg en røyker. Men nå er absolutt stopp, syns røyk er noe ufyselig nå og kunne f.eks aldri tenkt meg å kysse en røyker. Får dårlige tanker om de jeg har kysset på tidligere. Hvorfor i alle dager får du det? Hvis du faktisk leter opp og finner ut hva røyk inneholder tror jeg også du hadde følt det samme. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 jeg ville fått dårlige tanker om andre jeg har kysset, hva mener du med det? Svar ordentlig. Mener du at du blir bekymret over deres vellvære, eller at tenker mindre om dem som person nå når du har sluttet å røyke? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 tenker han mener det ikke er no digg å kysse folk som røyker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå