Gå til innhold

jeg Røyker ikke!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jupp festrøyket tidligere, altså var jeg en røyker. Men nå er absolutt stopp, syns røyk er noe ufyselig nå og kunne f.eks aldri tenkt meg å kysse en røyker. Får dårlige tanker om de jeg har kysset på tidligere.

Hvorfor i alle dager får du det?

Lenke til kommentar

Jeg røyker ikke. Har aldri gjort det heller.

Men jeg tåler at folk røyker rundt meg. Aldri hatt noe problem med å være rundt folk som røyker, siden jeg er oppvokst i ett hjem der begge foreldre røyka. Synes dog det er litt kjipt når folk røyker hjemme hos meg, siden lukta setter seg i gardinene og slikt. En går bra, men er det fest og 10 stk som røyker inne er det ikke så stas

Lenke til kommentar
helt enig, leiligheten til en kompiss stinka røyk, men det var ikke fordi folk der røyka, de under gjorde det så det trakk opp via et eller annet sted, sånt er veldig kjipt, røyking inne herper fremtidige salgsmuligheter også

Hahaha, skal mye til for å dampe så mye at huset lukter i lange tider etterpå. Den lukta er lett ute etter et røykfritt døgn

Lenke til kommentar
Jupp festrøyket tidligere, altså var jeg en røyker. Men nå er absolutt stopp, syns røyk er noe ufyselig nå og kunne f.eks aldri tenkt meg å kysse en røyker. Får dårlige tanker om de jeg har kysset på tidligere.

Hvorfor i alle dager får du det?

Hvis du faktisk leter opp og finner ut hva røyk inneholder tror jeg også du hadde følt det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...