Gå til innhold

jeg Røyker ikke!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri hold en røyk en gang :D

Jeg har aldri sett en røyk IRL, kun på TV og internett.

Jeg vet ikke hva røyk er en gang!

Jeg vet ikke engang hvordan det staves :dontgetit:

Jeg har ikke bokstavene r, ø, y og k i alfabetet mitt engang.

Hva er et alfabet? :p

Lenke til kommentar

Føler inget behov for å tvinge meg til å like noe som smaker dritt for at det så skal gå utover min helse senere i livet.

Man ser jo jævlig teit ut med siggen i hånda. Når jeg ser røykere tenker jeg bare: slave. :D

Nei, Jeg røyker ikke

Lenke til kommentar

Serriøst. Du tvinger jo ikke i deg røyken. De som røyker føler enten ett stressende liv, fordi di er avhengig eller att de rett og slett lever livet i mens de kan. Dette med og syntes andre som røyker er uvell eller hva du nå mener, det er rent og pent tragisk.

Vell jeg røyket en stund før. Men sluttet, og er selfølgelig glad for det.

Men selv om, så var det gode stunder med sigg i hånden.

Lenke til kommentar
Serriøst. Du tvinger jo ikke i deg røyken. De som røyker føler enten ett stressende liv, fordi di er avhengig eller att de rett og slett lever livet i mens de kan. Dette med og syntes andre som røyker er uvell eller hva du nå mener, det er rent og pent tragisk.

Vell jeg røyket en stund før. Men sluttet, og er selfølgelig glad for det.

Men selv om, så var det gode stunder med sigg i hånden.

Hvis man røyker fordi man er avhengig, har man jo i begynnelsen tvunget seg selv til å like det, og så blitt avhengig. Det smaker jo ikke akkurat godt, iallefall ikke de første gangene ( Har selv røyket EN gang). Men røykere er jo slaver. Slaver til nikotin og behovet for å konformitere. Mener ikke at de er uvell (?).

Lenke til kommentar

Vell du har ett poeng.

Men jeg tvang ikke røyken inn i meg og jeg syntes faktisk ikke det verken lukter eller smaker ekkelt. Det kan smake litt, dødt i blant. men det er nå, etter att jeg sluttet med røyking. Vell hvis jeg nå røyker nå til dags, blir det for det meste blanding av forskjellig tobakk. Og dette kan, ja ha en veldig rar smak :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...