Concker Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Mitt navn er Daniel Sommer. Og jeg representerer Counter Strike Source laget: Gaming is Crime. Kortet ned til GIC. Først vil jeg si noen ord om selve laget. Gaming is Crime ble startet av meg i 2005. Dette var da med Counter Strike 1.6. Selve laget var lokalt her fra oppland og ble med tident et veldig bra lag. Gaming is Crime har flere LAN seiere bak seg. Blant annet Playtime Gathering i 2005 og 2006. Og mange andre. Gaming is Crime har også hatt sin egen Liga som gikk veldig bra, med bra støtte fra sponsorer som Grodd.org og gamle Novanett Jeg har nå den siste tiden satt sammen et godt lag som satser med The Gathering 2009 Jeg har nå sett behovet for og få opp en webspell side hvor jeg kan legge ut generell informasjon om clanen, enkel føring av matcher, oplasting av demoer osv. ikke minst forum. jeg har noe erfaring med dette fra før og siden har jeg liggende klar til opplasting. dette blir ikke noen stor samle side, men en side hvor folk i clanen kan lett gå inn i egne forumer kun for medlemmer og hente ut informasjon som jeg legger opp, samt generell informasjon til andre, og en enkel måte for andre og sette opp pcw mot oss. Det eneste jeg mangler er nettop et webhotell som har støtte for og legge opp webspell på (mysql, php) jeg trenger egetlig bare 1gb, men hadde vært topp med mer da vil laste opp litt filer og demoer her. det skal helst være et reklame fritt webhotell. Vis du/dere er villige til og sponse oss med dette så vil dere få takk på selve siden, og et bilde av eget valg under sponsorer. Dere kan kontakte meg på irc: Concker, #GIC @ quakenet eller en pm her. Mvh: Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå