Stonemeister Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvordan får jeg flammekasteren? Du må gjøre activities. Tror det er Mayhem på kjernekraftverkøya som gir deg den. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvordan får jeg flammekasteren? Vanligvis ville jeg henvist deg til www.letmegooglethatforyou.com men fordi jeg er dritkul: Ved å runde level 3 av mayhem-activityen på power plant district. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Noen andre som har opplevd denne glitchen: 2 sek senere frøs spillet Endret 22. januar 2009 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har skjedd noe lignende med meg, bare at eg kjørte ikke bil, og spillet mitt frøs ikke. Eg bare stod plutselig inni bakken. Husker ikke om eg restartet d eller ka eg gjorde. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Var litt morsomt med en gang, når hjulene var borte, men når det frøys var det ikke gøy Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) The Chainsaw is unlocked and put into your weapons cache when you complete Level 6 of Crowd Control in the Hotel and Marina district. Endret 12. februar 2009 av Henry9 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Bumper denne jeg! Hva skjer når man finner CD'er? Får man unlocka nye sanger i musikksjappa, eller? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Bare jeg som ikke vet hvor den butikken er? Hvor jeg kan kjøpe alle disse merklige/kule klærene som jeg har fått med i DLC pakkene. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Spør igjen. Hvor kan jeg få kjøpt ninja, politi klær osv? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Bumper denne jeg. Sliter litt med en DLC-mission. Nærmere bestemt "Weekend at Tera's". Får ikke tak i de siste kroppene i APCen og er ikke helt sikker på hvordan jeg skal få tak i dem heller. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå