Gå til innhold

Saint's Row 2 - Inntrykk og opplevelser.

Morten1987

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ferdig med spillet nå. Føler at spillet holdt et veldig høyt nivå fra start til slutt. Ingen "filler" oppdrag som å kjøre en person fra a til b eller liknende. Eneste unntak var aktivitetene som var nødvendige for å skaffe respekt til å spille oppdrag. Men det var såpass mange forskjellige aktiviteter som var morsomme å spille gjennom at det aldri ble irriterende. Jeg elsker at de har tonet ned gangster tendensene fra det første spillet. Nå kan du velge nøyaktig hva slags spill du vil at dette skal være. Selv spillte jeg hardbarket, skinnjakkekledd mafioso med en utrolig stilig britisk aksent. Mine "homies" bestod av bodyguards. Mine "cribs" hadde et stilig preg fremfor å følge pimp stilen. F.eks stort vanlig bord fremfor billiardbord, søyle fremfor strippestang osv.

Jeg må si at jeg setter dette langt foran GtaIV når det kommer til spillbarhet og potensiale for gøy. GtaIV føltes til tider som arbeid fordi jeg ble tvunget til å gjøre ting jeg fant grusomt kjedelig. Det er noen oppdrag som er hederlige unntak, men for meg ble det mer om å få se neste cutscene fremfor å faktisk nyte spillingen i seg selv. Jeg har spillt gjennom alle Grand Theft Auto spillene med unntak av Gta 3 London og Gta på psp. I alle de tidligere spillene brukte jeg masse tid på å kjøre rundt og utforske. Eller bare å surre rundt fordi det var artig. I GtaIV brukte spillte jeg ferdig hovedhistorien og litt multiplayer før jeg ble lei.

I SR2 har jeg gjort masse som ikke er obligatorisk for å fullføre hovedhistorien, rett og slett fordi det er morro. Det er morsomt å finne en 4hjuling. Trimme og style den, parkere den i garasjen, lagre spillet for deretter å gå på leting etter usaklige hopp rundt om kring som man kan prøve å klare 3x backflip på.

\Rant

Saints Row is the New Grand Theft Auto.

Lenke til kommentar

Så får du med disse wannabe gangsterne dine også. Skal ikke være noe problem uten koder.

At folk sammenligner dette med GTA IV er synd. Min andre gjennomspilling på GTA IV, jeg får gåsehud av den gode kjørefysikken, grafikken, voice actingen og hele den levende byen.

Du merker fort at utviklerne har brukt nok tid for å få spillet til å være perfekt. Selvfølgelig er det noen småe irriterende bugs, og noen oppdrag som er helt på trynet, jeg sitter med hjerte i halsen, siden jeg er redd for å ta hele dritten på nytt igjen. Men alt i alt er GTA IV mye bedre enn Saints Row 2. Saints Row 2 prøver å ta over, for GTA:SA, men med dårligere kjørefysikk og den irriterende respectbaren, så blir det for dumt. Begge spillene er bra, men GTA IV ligger flere klasser over, når det gjelder kvalitet og hake i fanget faktoren.

Lenke til kommentar

Selv om begge spillene e sannkasse-spill, så e SR2 og GTA:IV veldig forskjellige spill.

E enig med deg i at d e synd at folk sammenligner SR2 med GTA:IV, men når du sier at GTA:IV ligger mange klasser fremfor SR2, ka tenker du på då? Ja. GTA:IV ligger mange klasser fremfor SR2 når d gjelder historie, fysikk, grafikk og slike ting. Men SR2 ligger mange klasser fremfor GTA:IV i mange andre ting. Så å si at d ligger mange klasser fremfor d andre blir feil. D kommer helt an på hvilke spill du e ute etter. Et ''serøst'' spill med en skikkelig godt gjennomført historie og slik, eller et mer GTA:SA-spill som eg mener d e mer riktig å sammenligne SR2 med.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvor SR2 klarer å slå ut GTA IV? De dustete minioppdragene som bare er irriterende, eller det elendige kontrolloppsettet? Greit, skal være enig i at noe på SR2 er greit. Som for eks holde folk, cruise controll og lage din egen radiostasjon (med sanger fra spillet). Jeg klarer ikke helt og ta spillet seriøst (kanskje ikke meningen heller), når dem får inn Banks og Jeezy på radioen. Dem visste dem ikke kunne konkurere mot GTA IV, derfor lagde dem spillet så harry som mulig, fin unskyldning. Men skal ikke bli for mye slakt, jeg har tross alt rundet det også.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke hvor SR2 klarer å slå ut GTA IV? De dustete minioppdragene som bare er irriterende, eller det elendige kontrolloppsettet? Greit, skal være enig i at noe på SR2 er greit. Som for eks holde folk, cruise controll og lage din egen radiostasjon (med sanger fra spillet). Jeg klarer ikke helt og ta spillet seriøst (kanskje ikke meningen heller), når dem får inn Banks og Jeezy på radioen. Dem visste dem ikke kunne konkurere mot GTA IV, derfor lagde dem spillet så harry som mulig, fin unskyldning. Men skal ikke bli for mye slakt, jeg har tross alt rundet det også.

Hva med det her?

Jeg koser meg fortsatt med Saint's Row 2, selv om det er rundet for lenge siden.

Jeg orker ikke å spille GTA IV selv om jeg bare er halvveis fordi at det er drita kjedelig.

Lenke til kommentar

Igår så fikk jeg en coop forespørsel og fikk godkjent den ved et uhell.Det som er greia er at han kødden hadde cheats enabled og når jeg skulle save så sto det noe sånn som: Er du sikker på at du vil lagre når cheats er enabled?

Hvordan får jeg skrudd av det?

Hvorfor får jeg opp den meldinga når det var en annen jæv.. som hadde det enablet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...