Crazy Joe Davola Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Da har jeg rundet spillet. Har også gjort det hemmelige oppdraget der du dreper Julius. . Ikke les spoiler hvis du ikke har rundet det eller vil vite hva som skjer. Men har fremdeles igjen Insurance Fraud. Har klart level 1, men det var såvidt. Noen tips?, for det virker veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Faen eg hater spoilere. Er umulig å ikke klikke på de. Fikk heldigvis ikke lest alt før eg fikk trykt den vekk Spoilere burde ikke vært så enkle å trykke på Fikk ikke spillet i posten i dag(eller, i går blir d vel), og no har vi reist på fjellet. så får ikke spilt d før på mandag, og då e ferien over Endret 3. januar 2009 av Stian-xD Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hehe, vet hva du mener med spoilere. Har en tendens til å trykke på de selv når jeg ikke burde. Du kan ivertfall glede deg til å spille, er utrolig bra! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ca hvor lang er historien? GTA:SA var så lang at jeg aldri fikk spilt den ferdig, mens GTA IV var slik at etter man var ferdig med historien, stod d at vi bare var litt over halvveis ferdig med spillet. Så d var tusen andre ting som eg aldri gadd å gjøre. Kordan e SR2 på d? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg vet faktisk ikke hvor lang historien er. For jeg gjorde massevis av sideoppdrag i tillegg. Men det er ivertfall ikke på langt nær så lang som i GTA: SA. Det spillet har ikke jeg heller giddet å fullføre da det var så langt. Lenke til kommentar
Makk-verk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noen som vet om det finnes noe som tilsvarer Taxi-muligheten man hadde i Gta IV ? Altså komme seg fort og smertefritt fra ett sted til et annet? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 For de som sliter med insurance fraud det er lett hvis man kommer seg opp på motorveien, enda enklere blir det hvis man spiller i Coop, så har man alltid en på motorveien så kan den andre dra til de stedene man skal være Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Adrenaline rush gjør Insurance fraud til en lek. Bare få AR og så flyr du til værs. Husk at du kan styre fyren i lufta, så prøv å treff andre biler enn den du stupte foran. Da skal det være mulig å få ca. $150 000 på et stup. Rinse and repeat. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Klarte Insurance fraud etter tipsene deres. Takk skal dere ha . Har bare Hitman activity igjen nå, og har funnet en del folk og drept dem. Men sliter med å finne en som heter James, har letet lenge nå, men finner ham ikke. Får bare fortsette å lete Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Da har jeg rundet spillet. Har også gjort det hemmelige oppdraget der du dreper Julius. . Ikke les spoiler hvis du ikke har rundet det eller vil vite hva som skjer. Men har fremdeles igjen Insurance Fraud. Har klart level 1, men det var såvidt. Noen tips?, for det virker veldig vanskelig. Hvordan skaffer jeg det hemmelige oppdraget ? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Da har jeg rundet spillet. Har også gjort det hemmelige oppdraget der du dreper Julius. . Ikke les spoiler hvis du ikke har rundet det eller vil vite hva som skjer. Men har fremdeles igjen Insurance Fraud. Har klart level 1, men det var såvidt. Noen tips?, for det virker veldig vanskelig. Hvordan skaffer jeg det hemmelige oppdraget ? du reiser til Saints row district ( det hvite området) og til politistasjonen som ligger helt nederst. Er et hvitt bygg på kartet. Så går du inn dit. Så går du frem og så til høyre. Følg veien helt til du kommer til en trapp opp. Gå opp trappen til du kommer til en etasje med hvitt gulv. Så går du rett frem, men istedefor å gå opp neste trapp er det en dør på skrå opp til høyre. Gå inn dit og hør på 4 samtaler, og så får du et tlfnr du kan ringe. Så ringer du og oppdraget kommer opp på skjermen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Klarte Insurance fraud etter tipsene deres. Takk skal dere ha . Har bare Hitman activity igjen nå, og har funnet en del folk og drept dem. Men sliter med å finne en som heter James, har letet lenge nå, men finner ham ikke. Får bare fortsette å lete Det er beskrivelser på hvordan du skal finne han på listen over folk du skal drepe. Da burde det ikke ta for lang tid. Hitman har nesten blitt for lett etter disse hintene. SR1 var mye bedre, om man hadde tålmodigheten. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 OH YEAH! Stian is back from the fjell, and guess ka som lå i postkassen hans når han kom hjem og ka som holder på å bli installert på ps3'en hans Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan jeg gjette på SR2? Du burde glede deg, har kommet 63% men sluttet å gjøre oppdrag, for det er så morsomt å gjøre aktiviteter Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan man runde spillet sammen på COOP eller bare noen oppdrag? Noen som har prøvd det/er det no fett? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Trur man kan runde hele spillet på coop ja. Var mange som ville joine når jeg spilte, men jeg godtok aldri noen. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Mange som vil joine meg og. Men e ingen fra FL'en. E d bare slik at de vil spille med noen online og då blir bare random folk som spiller som f.eks meg spurt? Edit: Kordn finner man ut kor mange prosent man har kommet? Har lett gjennom de 14 sidene med statistikk, men finner d ikke. Edit nr. 2: Fant ut av d. Gikk på load game. Endret 4. januar 2009 av Stian-xD Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Gjorde ferdig alle hitman oppdragene, men slet med å finne James. Fant ikke bygningen han var i. Så nå er det kun politi, ambulanse, taxi og tauebil-oppdrag igjen, men de er ikke så interessange så de gidder jeg ikke stresse med. Tris å være ferdig med spillet Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) No har eg spilt i 10 timer. Elsker spillet Det eneste eg ikke likte e at vi fikk liksom alt med en gang. Det e så sinnsykt mye på kartet. Har ikke prøvd alle aktivitetene og slikt endå. Og når d e så mye ukjent på kartet blir d fort forvirrende. Dette e jo bare bagateller. Etter 10 timer til har eg kanskje kontroll på ka som e ka Edit: Nouse4aname. Kor mange timer har du spilt? Endret 6. januar 2009 av Stian-xD Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Etter ti timer til har du runda storyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå