Gå til innhold

Saint's Row 2 - Inntrykk og opplevelser.

Morten1987

Anbefalte innlegg

Nei, treningsdelen er ikke der, men du får økt accuracy etterhvart (riktignok ved å gjennomføre missions). Det er mye å unlocke, du kan customise charactern din MYE mer enn selv i San Andreas, det er gangster to the core. Du har ikke noe samvittighetsproblemer, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, treningsdelen er ikke der, men du får økt accuracy etterhvart (riktignok ved å gjennomføre missions). Det er mye å unlocke, du kan customise charactern din MYE mer enn selv i San Andreas, det er gangster to the core. Du har ikke noe samvittighetsproblemer, for å si det sånn.

Spillet kom plutselig veldig mye høyere opp på ønskelisten til jul :D:D

Edit: E d slik som i GTA: SA slik at hver gjeng har sitt territorium, så kan du ta over deres territorium og slik? :)

Endret av Stian-xD
Lenke til kommentar

Ja, men igjen, så er det ikke slik som i SA. Du får territorier automatisk ved å fullføre missionene som er tilknyttet de forskjellige gjengene. Så du kan ikke starte gang wars sånn som i SA. Derimot så vil andre gjenger angripe dine territorier på omtrent samme måte som i SA, og da må du dra dit og drepe visse gjengmedlemmer for å få dem tilbake.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har spilt en del hos en venn. Er jo kult, men føler at det blir litt kjedlig i lengden. Kanskje bare meg. Liker ikke helt at det skal være så sykt gangster. Det blir for teit. Trur ikke jeg gidder kjøpe det. Mer som dette syns jeg det må bli i neste gta. Venter nok heller på det

Lenke til kommentar

Satt og spillte dette igår. Begynte i 2 tiden om natten, tenkte jeg skulle bare kjøre litt rundt før jeg la meg, men plutselig var klokken blitt 6 om morgenen. Det er rett og slett utrolig gøy dette spillet. Og for min del gruser det GTA IV lett. Er så mye mer givende å kjøre rundt i Stillwater, for det er så mye mer å gjøre og se. Finne gjemte cdplater, finne taggesteder, se på komiske situasjoner osv. F.eks, gikk forbi 2 damer som begge hadde punkerhår. Så kom jeg tilfeldigvis borti hun ene, og da klikket det for hun andre. Så hun ene tok og løftet opp hun andre, og slengte henne bortover asfalten. Da klikket det for hun som ble slengt, så hun løp etter hun andre. Ble stående å bare se på i 5 min og lo faktisk høyt der jeg satt :!: . Og det var bare ën av mange situasjoner som oppstod iløpet av natten. Og det at du kan ta mennesker som skjold og så kaste de foran biler så de blir påkjørt, det blir jeg aldri lei av :D

Lenke til kommentar

Må si meg uenig i at å løpe rundt å finne gjemte Cdplater, Taggesteder er noe som frister. Kjedlig.. Det som er morsomt er å fikse på leiligheten, personen, gjengen. Det er også tøft og fly rundt. Desverre er det lite du kan fikse i leilightne. Mange morsome oppdrag. Grafikken blir litt kjedlig i lengden. Urealistisk kjøresystem! Ingen mulighet for å gjemme seg bak ting (som i gta).

Lenke til kommentar

Startet på SR2 igår, og må si førsteinntrykket ikke var helt topp.

Skjønner ikke hvorfor X skal brukes til å gi gass i bilen og firkant til å bremse, når man har triggere som L2 og R2. Eller at R1 skal brukes til å løpe fort (var ikke få ganger jeg trykte X og ikke skjønte hvorfor det gikk så tregt).

Men spillet minnet meg om de tidligere GTA, så må nok prøve igjen snart. Gi det en sjanse til.

Lenke til kommentar

SR2 er et av årets beste spill for min del. Spillet skinner virkelig i co-op. Jeg og en kamerat har holdt på med co-op den siste måneden. Vi bruker å ta noen missions og activities, men det ender som oftest i at vi loker rundt i byen og skaper faenskap. Og jeg elsker det! "King of the hill" på tårnet på flyplassen er blant favorittene så langt.

Comboen milk bones + low gravity + pimp slap + co-op partner anbefales på sterkeste. :)

Lenke til kommentar
Dunedain, hvis du synes at SR2 er et mindre godt siden det ikke bruker de samme kontrollene som GTA IV! burde du gi det en sjangs til.

Edit: No offence :D

Hehe, grei den ;)

Det jeg mente er at når en kontroll først har triggere, hvorfor ikke bruke de til speeding og bremsing? Så kan man speede litt eller mye, bremse litt eller mye. Så slipper man å måtte enten bremse maks eller speede maks hele tiden.

Og at "løpe fort"-knappen ikke lå på den "faste" "løpe-fort"-knappen X, som i tillegg er speeede knappen i dette spillet, skjønte jeg ikke vitsen med.

Men det er kanskje bare jeg som irriterer meg over sånne småting? :p

Må nok gi det en sjanse til snart uansett ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...