sybbelybb Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Dungeon Siege er et kongespill ! For en måneds tid siden spilte jeg det hele tiden, men det har dabba av i det siste Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Dungeon Siege er et kongespill ! For en måneds tid siden spilte jeg det hele tiden, men det har dabba av i det siste Hvilken level er karakteren din på? Melee, ranged eller magic? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Er rundt lvl 60 tror jeg.. best med combat magic (husker ikke hvor mye)... Har vel runda det et par ganger nå tror jeg Lvl etc du da? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 dungeon siege ble altfor repeterende for meg Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Ligger på lvl 62 melee.... vi burde tatt en game en dag Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Spilte det for en liten stund siden. Byttet det med Neverwinter Nights. Men nå spiller jeg Morrowind! Lenke til kommentar
Corn Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hadde aldri spillt det før. Men på fredag var jeg og en buddy i et mini-en dags lan. Vi ble jo sittende i 5 timer i strekk og spille det. Det er jo rått! Lenke til kommentar
eught Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Begynte å spille det om igjen i dag. Denne gangen som en mage. Forrige gang var jeg archer. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ligger på lvl 62 melee.... vi burde tatt en game en dag Tror det kan bli litt "kjedelig", med mitt übersupre 56k modem Hadde aldri spillt det før. Men på fredag var jeg og en buddy i et mini-en dags lan. Vi ble jo sittende i 5 timer i strekk og spille det. Det er jo rått! For et LAN for ikke lenge siden, spilte jeg og en kamerat det i ca 15 timer i strekk ... det var DIGG! Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Ligger på lvl 62 melee.... vi burde tatt en game en dag Tror det kan bli litt "kjedelig", med mitt übersupre 56k modem Det kan nok bli en smal opplevelse, ja..... Lenke til kommentar
Treat Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 var beta tester i DS bli ganske gal i lengden Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 var beta tester i DS bli ganske gal i lengden Kult Lenke til kommentar
Treat Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 rundt 1 år ellerno siden. hadde lvl 150 navn Starlight- + lvl 83 navn Casteburg men så kom jo alle disse exp modene osv som ga 14iser alt på par timer da gidda jeg ikke mer Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg spiller fortsatt DS! Konge bra spill! Men laget en ny character for ett par dager siden så jeg er bare en lvl 33 Sorcerer.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 *mutters* aldri irritert meg så mye over et spill i mitt liv.. argg! (MP) SP var greit... Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Smaken er som baken Lenke til kommentar
Treat Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 *mutters*aldri irritert meg så mye over et spill i mitt liv.. argg! (MP) SP var greit... hvorfor var det så irriterende ? MP som er greia lixom Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 spilte en del DS før, men så begynte jeg å spille rollespill sammen med noen kamerater; Dungeons & Dragons 3rd edition, derfor begynte jeg å spille nwn (alle vet jo at det er basert på D&D 3rd edition) genialt spill, og snart kommer expansion pack med prestige classes! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 jeg spiller dungeon-siege fortsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå