Gjest Slettet-a2WYAfiJ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har fått en Nokia 6150 i forb. med jobben. Men når jeg sender en melding så kommer det en kvittering på at det er sendt? Hvordan slå av denne tjenesten? Har gått gjennom hele telefonen uten å finne det ut. Arb.giver vet det heller ikke. Betaler for noe unødvendig. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 jeg har en sony ericsson, etter jeg gikk over til One Call, har jeg fått det samme problemet. finner heller ikke på menyen hvordan dette kan slår av ? irriterende Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har fått en Nokia 6150 i forb. med jobben. Men når jeg sender en melding så kommer det en kvittering på at det er sendt? Hvordan slå av denne tjenesten? Har gått gjennom hele telefonen uten å finne det ut. Arb.giver vet det heller ikke. Betaler for noe unødvendig. Nå betaler du vel ikke noe for de bekreftelsesmeldingene så vidt meg bekjent. Nå har jeg SE tlf, men hos meg er det i hvertfall, Meldinger / Instillinger / Tekstmeldinger / Leveringsrapport (På/Av) Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Nå betaler du vel ikke noe for de bekreftelsesmeldingene så vidt meg bekjent.Hos de fleste operatørene koster det å motta kvittering cirka 40 øre per SMS du sender, så det kan fort bli ganske dyrt hvis du sender noen meldinger Endret 21. oktober 2008 av zegenie Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nå betaler du vel ikke noe for de bekreftelsesmeldingene så vidt meg bekjent.Hos de fleste operatørene koster det å motta kvittering cirka 40 øre per SMS du sender, så det kan fort bli ganske dyrt hvis du sender noen meldinger Jøss, ja da går jeg tilbake på min påstand der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-a2WYAfiJ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Takk til archongamer. Fant det ut nå. Måtte gå på beskjeder-beskjedoppsett-FELLES ?: der lå leveringsrapport. Endret 21. oktober 2008 av Slettet-a2WYAfiJ Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nå har jeg SE tlf, men hos meg er det i hvertfall, Meldinger / Instillinger / Tekstmeldinger / Leveringsrapport (På/Av) Meldinger / Instillinger / Tekstmeldinger / valg / be om svar (På/Av) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det er ikke bekreftelse på sendt melding, det er bekreftelse på at mottaker har mottatt den. Altså har telefonen påslått og har dekning. Og ja, det koster penger hos alle jeg har sett prisoversikt hos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå