Gå til innhold

Flere enn meg som misliker Petter Stordalen?

bergaloevera

Anbefalte innlegg

Jeg blir kvalm hver gang den PR-kåte hese grisen stikker nesa si frem i media!

Sist gang jeg hørte han var da han selv ringte til radioen og sutret over at det stod 0 i skatt på han på skattelistene..

Han liker tydeligvis å vise frem den ekle overkroppen sin bar så mye som mulig i media også!

Nei jeg er ingen sosialistisk misunnelsesnisse.. Det er bare Petter Stordalen jeg ikke kan fordra..! :thumbdown:

350_sx540df8.jpg

_RETS_BILDE__storda_713845f.jpg

350_sx6268ef.jpg

nasjonalmuseet1_1224568969.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte ikke noe spesielt over han før jeg han så på torsdagsklubben der han krevde å ta armhevninger mot Gjertsen oppå bordet, med en arm på ryggen. makan til pompøs showoff skal man lete lenge etter!

han er av typen som liker å ha speil oppe nede foran å bak mens han blodrunker og ser på seg selv fra alle vinkler. :spy:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg unner han 100% den sukseen han har hatt! Han er en dyktig person. Men hadde han ikke vært så suksessrik som han er så hadde han heller aldri fått komme frem slik i media med sine harry og teite stunt..

Jeg bare husker jeg så den videoen av han når han hadde sin såkalte hagefest og sperret hele tilgangen til naboene sin eiendom. Det dreit han i og bare lo det bort... *grøss*

Og i tillegg når han er så motbydelig som han ellers er så blir han bare irriterende og jeg tviler sterkt på at flertallet av norges befolkning ønsker å se og høre han i media..

Når man er suksessrik så får man automatisk spalteplass i media om folk ønsker det eller ei...

Lenke til kommentar

Petter Stordalen er flink til det han driver med, det kan jeg være enig i.

Men det er faen meg ingen grunn til å være så JÆVLIG PR-kåt ass! Ved hver minste anledning finner han på et eller annet tragisk, akkurat som det pushup greiene... Greit nok at han har ADHD, men det fins da medisiner for det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...