bergaloevera Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg blir kvalm hver gang den PR-kåte hese grisen stikker nesa si frem i media! Sist gang jeg hørte han var da han selv ringte til radioen og sutret over at det stod 0 i skatt på han på skattelistene.. Han liker tydeligvis å vise frem den ekle overkroppen sin bar så mye som mulig i media også! Nei jeg er ingen sosialistisk misunnelsesnisse.. Det er bare Petter Stordalen jeg ikke kan fordra..! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tenkte ikke noe spesielt over han før jeg han så på torsdagsklubben der han krevde å ta armhevninger mot Gjertsen oppå bordet, med en arm på ryggen. makan til pompøs showoff skal man lete lenge etter! han er av typen som liker å ha speil oppe nede foran å bak mens han blodrunker og ser på seg selv fra alle vinkler. :spy: 1 Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 http://www.tv2underholdning.no/torsdagsklu...icle2268966.ece Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg ville også oppført meg sånn om jeg kunne, tenk så artig! Stordalen er en hyggelig fyr. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Janteloven står sterkt i Norge... Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Janteloven står sterkt i Norge... Jeg er motstander av janteloven, men det får da være grenser.. En smule småharry å stå å ta push-ups på Torsdagsklubben.. Og er det en liiiten mulighet til å stikke nesa si frem i media så gjør han det uten å nikke! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Media viser han fordi folk vil se han. Det er ikke galt å mene at man er flink, ser bra ut el lign. Du sier du er imot janteloven men her viser du noe helt annet. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Media viser han fordi folk vil se han. Det er ikke galt å mene at man er flink, ser bra ut el lign. Du sier du er imot janteloven men her viser du noe helt annet. Så du sier at man er jantete om man synes en person er teit? Du synes ikke noen personer er teite du eller? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nei bare si at du syns han er teit. Men det er noe annet at du misliker han fordi han oppfører og viser seg på en annerledes måte enn andre. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg unner han 100% den sukseen han har hatt! Han er en dyktig person. Men hadde han ikke vært så suksessrik som han er så hadde han heller aldri fått komme frem slik i media med sine harry og teite stunt.. Jeg bare husker jeg så den videoen av han når han hadde sin såkalte hagefest og sperret hele tilgangen til naboene sin eiendom. Det dreit han i og bare lo det bort... *grøss* Og i tillegg når han er så motbydelig som han ellers er så blir han bare irriterende og jeg tviler sterkt på at flertallet av norges befolkning ønsker å se og høre han i media.. Når man er suksessrik så får man automatisk spalteplass i media om folk ønsker det eller ei... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Eg har sett han i media men eg kjenner han ikke. Ser ut til å være en trivelig fyr, men han kan naturligvis være en drittsekk. Ikke vet eg. Men ja, det oser janteloven av denne tråden Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jupp det er ganske vanlig å baksnakke en person om man ikke liker én. Saken blir ikke bedre om media snapper opp det heller. Absolutt ikke jantelov her nei. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Han har tydeligvis ADHD, men på grunn av det har han oppnådd sinnsykt mye.. Har masse respekt for han selv om jeg selvfølgelig synes han som oftest driter seg ut i media... Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Misliker både han og Jan jævla Thomas! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tror det er mange som missliker han fordi mange skulle ønske de var han. Unner han absolut å være bajas i media Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Enig med det Quzco skriver om Jan Thomas, han er så jævla ekkel. Tenk SLik: Stordalen hadde jeg ikke hatt noe imot å vær, men jeg hadde ikke digga å være Jan Thomas. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kanskje du ikke forbinder deg selv med å være homse. Men hva er det som er så ille med han? At han stikker seg ut, viser verden det han kan og det han liker. Er ikke redd for å si at han er flink med det han driver med? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Stordalen er da virkelig en hyggelig fyr, og har gitt mye for å nå så langt som han har kommet. Nå høster han bare av det han har sådd igjennom årene, noe "alle" vi andre ville ha gjort også. Endret 21. oktober 2008 av christer-R Lenke til kommentar
Naboblondina91 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Petter Stordalen er flink til det han driver med, det kan jeg være enig i. Men det er faen meg ingen grunn til å være så JÆVLIG PR-kåt ass! Ved hver minste anledning finner han på et eller annet tragisk, akkurat som det pushup greiene... Greit nok at han har ADHD, men det fins da medisiner for det Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Han har hatt noen rare og klønete utsagn på tv, det trekker han litt ned. Selv om han ikke er min type i det hele tatt så kan jeg fint se at noen typer kvinner finner menn som han veldig tiltrekkende. Han er rik og holder seg bra. For mange er det nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå