TheParlourStrode Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Et pliktkjøp, om jeg noen gang har sett et. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 faen, noen som har peiling på når vi kan kanskje se dette spillet komme til pc? Dette er vert En xbox 360 i seg selv, billig er den også nå. du vill ikkje angre! 3 dager igjenn!!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har sett ulike lanseringsdatoer for dette spillet. Kommer det 21.10 el. 24.10? Se siste setning i anmeldelsen + produktinformasjonen øverst til høyre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvis det ikke kommer til PC innen... et halvt år eller noe, så kommer jeg garantert til å kjøpe 360! Som muligens er enda litt billigere da Lenke til kommentar
johncl Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ikke all rollespilling er god rollespilling er alt jeg har å si til denne anmeldelsen... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg får ikke sett videoen... har det noe med servercrashet å gjøre? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ser dette spillet får veldig bra mottagelse overalt, gleder meg veldig Far Cry 2, Dead Space og Fable 2 i samme uke = lite penger og lite fritid Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Dette er nok et spill som blir å komme til PC ved en senere anledning med tanke på at det ikke er avkreftet, men heller ikke bekreftet. Så langt er det vel typiske "ingen kommentar". Det er ikke unormalt at utviklerne ønsker å melke det de kan ut av Xbox/PS3-utgavene før de annonserer spillet til PC-eiere. Gode eksempler på dette er første spillet i serien, samt Gears og War og GTA IV. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Enaste jeg ble sjokkert over var spillets syn. F.Eks. Jeg liker å spille kvinne, mest fordi jeg synes det er flottere å se på ei kvinnekropp mangen timer i strekk enn en manns, men spillet tillater ikke homofile forhold. Jeg følger meg uvel å førte med andre menn, så jeg ender nok opp ei singen og sur dame (er ond). Når jeg forsøker å fløre med kvinner fikk jeg meldingen "You are flirting with the WRONG sex".....javel?? En annen ting er dens holdning til dyr. Du får pluss poeng å ikke spise kjøtt fordi dette er "snill mot dyr".....herregud.... Men men, er mulig det beste eventyr spillet jeg har noengang opplevd. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Måtte lese introen 5 ganger, jeg ble forvirret.Tenkte at jeg enten måtte spille homofil mann eller en dame som var løs på tråden, men dette spurte heldigvis noen om før meg, så jeg ikke ser ut som en idiot Du gjør det nå :!: *spøk* Noen som har forslag på hvordan jeg kan få kjerring og unger ut av huset i helga? Finn.no Dagens Far Cry 2, Dead Space og Fable 2 i samme uke = lite penger og lite fritid *nesten* samme her OT: Gleder meg til Fredag.. Fable 2/Dead space - Lønning Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Enaste jeg ble sjokkert over var spillets syn. F.Eks. Jeg liker å spille kvinne, mest fordi jeg synes det er flottere å se på ei kvinnekropp mangen timer i strekk enn en manns, men spillet tillater ikke homofile forhold. Jeg følger meg uvel å førte med andre menn, så jeg ender nok opp ei singen og sur dame (er ond). Når jeg forsøker å fløre med kvinner fikk jeg meldingen "You are flirting with the WRONG sex".....javel?? En annen ting er dens holdning til dyr. Du får pluss poeng å ikke spise kjøtt fordi dette er "snill mot dyr".....herregud.... Men men, er mulig det beste eventyr spillet jeg har noengang opplevd. Merkelig, jeg har lest flere steder at det skal gå an å være sammen med samme kjønn i dette spillet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Veldig bra anmeldelse. Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på pc-versjonen. Hadde en flott opplevelse med Fable, og det virker ikke som dette kommer til å skuffe heller. Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 faen, noen som har peiling på når vi kan kanskje se dette spillet komme til pc? Dette er vert En xbox 360 i seg selv, billig er den også nå. du vill ikkje angre! 3 dager igjenn!!! Fable 2 var årsaken til at jeg kjøpte xbox 360 Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Dette spillet er av kategorien "MÅ KJØPE!" Gleder du deg? Her er den store Fable 2 nedtellingen! Del dine forventninger, still spørsmål, og rett og slett møt andre som ser fram til 24 oktober der ^^ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Skal kjøpes til jul Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kongeanmeldelse! JESUS CHRIST! Dette blir så sykt bra! <3 Kjøper det så snart det kommer i butikkene... Lenke til kommentar
pippeungen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Dette spillet er på må ha listen min sammen med Far Cry 2, Call of Duty: World at War og Splinter Cell: ConViction Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Dette spillet virker som at er helt magisk, og liker det at man rett og slett blir sugd inn i spillet og bare vil spille videre! Det er ofte et tegn på et kvalitetsspill. Hadde en ørliten mistanke om at spillet skulle skuffe hvis en tenker på omtaler, men det har spillet absolutt ikke gjort. Gleder meg til helga! Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Dette må kjøpes! Lenke til kommentar
Bloodax Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Disser ingen konsollplatform, men jeg håper virkelig Fable 2 kommer til Pc. Jeg har selv spilt Fable, veldig veldig lenge. Sist jeg så på spilletid på Xbox'en var det 386 dager eller noe .. Big Fan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg