Mokko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kuff1 og SirKratos, dere er lagt til i førstepost Begynner å bli mange bra brett ute å går. Har vanvittig lyst til å lage et brett på nivå med de som topper nå, men jeg eier ikke fantasi :\ Good. Men en liten ting. Jeg kommer ikke til å hearte dårlige/tomme baner. Bare de som faktisk er litt kule. Jeg bruker nemlig hearted-siden i LBP ganske ofte. Og med en masse drittbaner i tillegg til de jeg faktisk liker blir det bare rot. Men jeg kommer til å hearte så mange folk som mulig på lista i førstepost. Igjen, hvis alle bare hadde laget et blankt brett som folk hjerter, og når de har blitt hjertet xx antall ganger og fått troféet, så SLETTER de banen sin. Da forsvinner vel hjertet fra listen din, og alle problemer løser seg. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Om folk bare skal hjerte baner de synest er kule så er denne trofe sammarbeid-tingen dødfødt Om alle gjør som Mokko sier sa er det vell ikke noe problem? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Om folk bare skal hjerte baner de synest er kule så er denne trofe sammarbeid-tingen dødfødt Om alle gjør som Mokko sier sa er det vell ikke noe problem? Går det ann? For hvis ikke vil jo dette ødelegge LBP communityet lett, da det til slutt bare vil være en bunsj med baner uten innhold som alle hjerter. Da kommer de på topp og de andre kommer ikke frem slik som de burde. Dette vil bli et stort problem hvis alle på de større gamer forumene får samme ideen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Om folk bare skal hjerte baner de synest er kule så er denne trofe sammarbeid-tingen dødfødt Om alle gjør som Mokko sier sa er det vell ikke noe problem? Går det ann? For hvis ikke vil jo dette ødelegge LBP communityet lett, da det til slutt bare vil være en bunsj med baner uten innhold som alle hjerter. Da kommer de på topp og de andre kommer ikke frem slik som de burde. Dette vil bli et stort problem hvis alle på de større gamer forumene får samme ideen. Ganske sikker på at det går an, ja. Sletter/fjerner du en bane fra publiseringen, så vil den jo forsvinne, og den vil vel sannsynligvis bi fjernet fra "Mest hjertede baner" eller hva det nå heter. Men hvis man først skal gjøre det sånn, så synes jeg alle skal gjøre det. Lag en blank bane til hjerting her, så kan du heller reklamere for dine "ekte" baner her. Endret 2. november 2008 av Mokko Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Alfieboy er med... Fikk fatt i spillet i dag og skal lage bane senere i kveld... Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 på tide å oppdatere første posten? hearter de fleste ikveld tenker jeg, men de uten brett navn blir litt vanskelig å vite hvilket som skal heartes hvis personen har nesten like mange hjerter på noen av brettene han/hun har publisert. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg har hjertet alle de jeg har funnet frem til. Ca 12-13 stk. Men hvordan finner jeg resten av folka på lista? Jeg kan dessverre ikke legge alle til på vennelista. Den er snart full . Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 sliter også med å finne frem til alle. Søket er ikke akkurat supert i dette spillet. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er jo ikke alle som har spillet ennå, da det ikke er i salg i "vanlige" butikker... jeg har ikke fått laget noen bane ennå Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er jo ikke alle som har spillet ennå, da det ikke er i salg i "vanlige" butikker... jeg har ikke fått laget noen bane ennå Nettopp, jeg er en av dem. Håper på å få det imorgen, og da skulle det være mulig å søke frem meg hvertfall. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Banen min heter "Hearts this!"... Men får ikke koblet til serverne deres for øyeblikket, så får ikke lagt den ut... Edit: Grunn til server-trøbbel: littlebigplanet-statement-from-scee Endret 6. november 2008 av AlfSimen Lenke til kommentar
Aleksen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Lagd bane nå, Heart Points heter den Bare å hearte i vei Endret 7. november 2008 av Aleksen Lenke til kommentar
bendik_92 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 psn: XeqtR_92 Hvordan finner jeg deres baner Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 psn: XeqtR_92 Hvordan finner jeg deres baner Legger til folk som venn, eller søker på navnet på banen/brukeren. Har dog hørt at søkefunksjonen er litt ustabil for tiden.. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Den gamle betabanen min ligger ute, så det er bare å hearte den. Søk etter: Bring me home så finner dere den. PSNID: Permo Lenke til kommentar
Aleksen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fant banen jeg lagde på betaen, så jeg bruker heller den LittleBigRocketRace ;D Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Da har jeg lagd en passende kul bane Den Heter "Fun map " Tror dere kan ha det litt gøy med å spille igjennom den Hint: Det er en hemmelighet skjult på banen Ikke store greiene men:P Lenke til kommentar
4D Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg er med PSN ID: kebab222 Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Banen min har blitt heartet 40 ganger og spilt snart 1000 Den suger drøyt Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Da var LBP endelig kommet hit også. Skal få opp en bane så fort jeg kan. Kommer til å gjøre som Mokko har foreslått. Hvordan setter man inn mål, må man unlocke de i en tutorial først? Har bare tatt tre-fire foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå