GETINTHEVAN Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Brettene mine fra betaen er der fortsatt. Det jeg vil dere skal hearte heter "The Pudding pt. II" Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Let the hearting begin! Husk at dere som har ps3 med flere brukerkontoer kan hearte en gang fra hver av dem Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Beta-brettene er der..? DIGG!! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) får ikke publisert :\ spillet fryser. heh.. er litt buggy det her dataen min er ødelagt. SO much for trofe levelt mitt, da lager jeg et nytt med samme navn. Endret 27. oktober 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har nå publisert mitt brett. Har egentlig ingen aning om hvordan jeg finner andre sine brett og lignende. Mitt brett ligger på Grønland. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hahaha! Så jææævlig gøy vi har det nå :!: Nok fjær i poden din snart Zealov? Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tror jeg spilte med dere! Faen det kom så mye blomster at spillet klikka! Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tror jeg spilte med dere! Faen det kom så mye blomster at spillet klikka! Haha. Gardeners ov d000m! Vi planta så mye blomster at servern hos MM ekspolderte. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kan noen forklare hvordan jeg finner brettene deres? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Hahaha! Så jææævlig gøy vi har det nå laugh.gif Nok fjær i poden din snart Zealov? haha.. utrolig funny når jeg hadde to megafjær i nesa , men det var veldig trøblete med så lite klare servere. Får håpe de får en boost i dag. Ellers er mitt brett publisert. Fint om de som allerede har publisert sender meg en pm med brettnavn eller noe, så legger jeg det til i førsteposten. Ser også at det absolutt er enklest å finne hverandres brett om man har dem i friendlisten. Endret 28. oktober 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hahaha! Så jææævlig gøy vi har det nå laugh.gif Nok fjær i poden din snart Zealov? haha.. utrolig funny når jeg hadde to megafjær i nesa Jeg satt i sofaen og knegget som en hest da jeg stifta junk på dere. Ja, jeg har en enkel humor :!: Noen som blir med å jakte på stickers og objects i kveld. Jeg mangler en god del av de man trenger å være 2-4 spillere for å få tak i Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg blir gjerne med, forutsatt at serverne kommer opp igjen. Men jeg er desverre ikke hjemme før i 20 tiden Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hmm. Jeg klarte ikke å komme meg online. Men vil gjerne bli med å spille. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Blir med, mangler mye selv! Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ååååh... vil ha spillet nå.. xD hehe, Gleder meg til å prøve ut "create" delen Skal bli så utrolig gøy Men må fortsatt vente til jeg får spillet.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Serverne er oppe igjen. Jeg er igang. Noen som vil være med å samle stickers og objects.. så join gjerne Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg skal bare lage meg noe middag og henge opp noen våte klær, så kommer jeg senere Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 trenger ikke stresse.. serverne sliter fortsatt bra :\ Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tenkte jeg skulle ta meg en tur online i LBP snart jeg også, blir gjerne med på litt samspill. Skal se ferdig "Stephen Fry in America", morsom fyr han der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå