tidus2k4 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) skal fikse det green machine... tror ikke posten din hadde psn id når jeg sjekket også har det gått helt i glemmeboken. En oppdatering har kommet til spillet, men fortsatt ingen online Endret 22. oktober 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er med! PSN: magnalexa Får ikke spillet før den forsinkede releasen. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 AAAARGH! Lang skoledag....Men siden serverne er oppe, vil jeg være klar for å mekke trophies rimelig fort etter at sykkelen er satt inn! Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 jeg er med PSN: worldmix Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kan dere som har spillet sjekke om oppdateringen fjernet sangen? Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 wolf89, skal du kjøpe? :O Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kan dere som har spillet sjekke om oppdateringen fjernet sangen? Oppdateringen kom ca. klokken tre i natt, og jeg sjekket brettet like etterpå og da var sangen der fortsatt Jeg synes den er fin, så jeg håper de ikke fjerner den helt fra spillet, men kanskje bare legger inn en ny versjon uten akkurat de linjene fra koranen. Når vi er inne på sanger i spillet. Herregud, låta på det første Wedding-brettet er fet! Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Blir med på dette jeg også, men jeg får dessverre ikke spillet for ordinær release, muligens noen dager senere og, i og med at jeg planlegger å bestille fra VGP. PSN: Blodappelsin Edit: Forresten, er tanken at vi bare lager et kort brett som folk kan hearte for å få trofeet? Som flere her har sagt, vil også jeg ha ekte stats på brettene mine. Endret 22. oktober 2008 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Blir med på dette jeg også, men jeg får dessverre ikke spillet for ordinær release, muligens noen dager senere og, i og med at jeg planlegger å bestille fra VGP. PSN: Blodappelsin Edit: Forresten, er tanken at vi bare lager et kort brett som folk kan hearte for å få trofeet? Som flere her har sagt, vil også jeg ha ekte stats på brettene mine. Jeg skal ihvertfall bare lage et "blankt" brett som fol her hearter, som sletter jeg det når jeg har fått trophyet. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Serverene er fortsatt ikke oppe Er ikke noe problem at folk får det på ordinær release. Vi kan jo ikke regne med at alle har bestilt fra deal Lenke til kommentar
Aleksen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg greide å skrive Aleks_! men PSN er egentlig Aleks_1 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) synes det var litt rart at ! var lov i navnet. Førstepost oppdatert Prøver å adde en del til friendlist her jeg hvis det er greit. Morro å ha mange å spille LBP med når serverne kommer opp. Endret 22. oktober 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 PSN: Kolakk Map: Time is MONEY! Lenke til kommentar
heikkih Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 er gjerne med psn: slickhenry mekka et lite brett på 10 min i går for a samle poeng/multipliers fortest mulig: inthemoney Lenke til kommentar
praystation Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 I´m in. Har nettopp fullført History delen, så jeg får vel mekke et enkelt brett i mellomtiden, mens jeg venter på resten av verden... PSID: Permo Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvor mange er vi nå? Jeg kom på nå at vi trenger jo ikke nødvendigvis 50 forskjellige mennesker for å få det til. De fleste har vel flere brukere på maskinen sin - en amerikansk og en japansk konto - og vi kan jo hearte brett i LBP fra de brukerne også Eks: Alle brukerkontoene på min PS3 er venner på PSN. Alle dere i tråden har addet min bruker Stavaas som venn på PSN. "Stavaas" i LBP hearter alle i som svarer i denne tråden. De andre brukerkontoene på min PS3 kan lett finne ut hvilke baner "Stavaas" har heartet og kan da hearte dem igjen. Siden jeg har totalt fire "brukere" på min PS3 kommer jeg til å hearte hver enkelt i denne tråden fire ganger. Jeg håper alle andre i tråden med flere PSN-kontoer kommer til å gjøre det samme Vi får jo kanskje ikke nok folk til å skrive seg på i denne tråden, så da er jo dette en genial måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Høres ut som en god ide. Jeg kan hvertfall gjøre det med de kontoene jeg har. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) bra plan update 1.02 er ute nå. Håper det betyr at serverne er oppe. --> Tydeligvis ikke ennå Endret 23. oktober 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Mitt brett er endelig ferdig. Har sikkert sittet 12+ timer med brettet. Det kommer til å hete "Aviation for the Nation" om du vil føre det opp på førstesiden (trådstarter). Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har også blitt ferdig med brettet som folk kan hjerte. Skyline R34 heter det, ja, det er wannabeish 2fast. Kun en bil som skal kjøres til enden av brettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå