Essem Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Zack Efron som pirat? Det blir jo like pinglete som... som... Ninjas of the Caribbean! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 ååå så bra det her kommer til å bli! Jippi er kjempeglad nå azzzzzaaa, håper de tar med Ashton Kutcher og, det hadde bare vært perfekt azzzaaaaa lixm. Det var ment som en spøk sant ? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Altså... PotC filmene eier jo med Depp som Sparrow, så hvorfor skal de ødelegge det!? Skal han ekle highschool karen bli bytta ut med Depp boikotter jeg de neste Potc filmene... Det finnes vel grenser for hvor lenge Depp gidder å holde på som Sparrow, og når han stikker, så trenger de en erstatning. Disney har vel funnet ut at de da kan tjene penger i bøtter og spann på å sette Zac inn som den nye stjernen, ettersom alle tenåringsjenter faller pladask for ham. Endret 22. oktober 2008 av Bakke Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dei kunne jo...gud forby, legge filmserien død og kome opp med noko nytt. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Disney ser ut til å prioritere penger over kvalitet, og en så lønnsom filmserie legger de nok ikke død med det første. Endret 22. oktober 2008 av Bakke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Spør du meg skulle ikke POTC II og III ikke blitt laget engang. Langt fra samme kvalitet fra den første. Men Disney er jo Disney så suprise motherfuckaaaaaas. Jeg ble ikke overasket av dette. I film V så står Hannah Montana for musikken og skurken spilles av Jonas Borthers. Eddie Murphy kommer også innom Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Spør du meg skulle ikke POTC II og III ikke blitt laget engang. Langt fra samme kvalitet fra den første. Men Disney er jo Disney så suprise motherfuckaaaaaas. Jeg ble ikke overasket av dette. I film V så står Hannah Montana for musikken og skurken spilles av Jonas Borthers. Eddie Murphy kommer også innom du må ikke glemme Zack and Cody Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 hmmmm. dette blir jo . . interessant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Spør du meg skulle ikke POTC II og III ikke blitt laget engang. Langt fra samme kvalitet fra den første. Men Disney er jo Disney så suprise motherfuckaaaaaas. Jeg ble ikke overasket av dette. I film V så står Hannah Montana for musikken og skurken spilles av Jonas Borthers. Eddie Murphy kommer også innom du må ikke glemme Zack and Cody de kommer ikke før POTC VI Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Skal ikke Depp være med i den neste? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Jo, han skal nok være med i den fjerde filmen, men etter det blir det usikkert. Endret 10. november 2008 av Bakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg