Gå til innhold

Forslag til kriminell handling ønskes

siberian

Anbefalte innlegg

Jeg er i den situasjonen at jeg ikke greier å skaffe meg en plass å bo. Sosialkontoret har intet å tilby heller. Jeg vil i fengsel for en periode. Å rane en bank eller bensinstasjon er mest nærliggende handling å foreta seg, men jeg har ikke lyst til å utsette noen for det. I så fall må jeg drikke meg svært full først.

Jeg kjenner ingen, så narkotikaforbrytelser er ikke aktuellt. Jeg ønsker tips om hva jeg kan finne på som vil gi meg en straff på ca. 1. år.

På forhånd takk.

- Engelen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta kontakt med politiet da. Si at du vil i fengsel, og hvis du ikke får det, trur du med å drepe noen.

Ikke tru med å drepe noen. Si heller at du vil i fengsel, og hvis ikke kan du komme til å gjør noe både de og du vil angre på

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? Du er ikke hypp på å gjøre noe dumt - for å havne i fengsel - fordi du er i en vannskelig situasjon nå. Du fjerner et par livsmuligheter ved å ha kriminelt rulleblad.

Gjør som andre; skaff deg en jobb, selg verdisaker du har.. Du må da ha en kompis, famiglia-medlem eller lignende å bo hos?

Lenke til kommentar

Er ikke værre enn å snakke med VG/Dagbladet/Aftenposten/Lokalavis osv og si at du ikke får sted å bo av sosialkontoret. Da vil nok saken få en ny vending. Du har KRAV på sted å bo, så alt annet skal du ikke finne deg i. Har ikke sosialkontoret flere boliger har de faktisk ikke annet valg enn å sjekke deg inn på hotell. no kiddin

Lenke til kommentar

Det med å gå til politiet er en kjempegod ide. Hvis ikke politiet gjør noe med det, så gå til media. Media vil elske deg. "Hva må jeg gjøre for å komme i fengsel slik at jeg får tak over hodet" Kanskje til og med henvend deg til media, da er det kanskje noen politikere som vil redde sitt skinn og vise at de tar vare på "de som faller gjennom".

Gjør deg litt ekstra dum. (funket for Lene Alexandra) Si at du kanskje kunne tenke deg og prostituere deg eller gjøre hva som helst for å få et sted å bo.

Hvis ingenting annet fungerer, skriv bok om det du har gjort.

En leveregel som er god å ha:

"hvis du ikke har tenkt å gjøre det bra her i livet, så vær i hvert fall sikker på at du gjør det ekstremt dårlig. Gjør du det middels dårlig så går det ikke så bra."

Lenke til kommentar
Kjør i 200km/t i hvilken som helst sone, forbi en fotoboks eller en fartskontroll.

1. Han har sikkert ikke bil, da kunne han bodd i den, og:

2. Da mister han lappen 4 life.

Var en skom skrev noe om at de ikke hadde noe annet valg enn å sjekke deg inn på hotell hjer. REegner med at du er norsk statsborger, så jeg tror det skal fungere fint.

Lenke til kommentar
planlegg det perfekte bankran, kommer du unna har du peng til et sted å bo, blir du tatt er problemet løst, vinn-vinn situasjon!!

Og politiet assosierer ikke denne tråden med bankranet? Da finner de kisen lett. Eller ikke? Hvis du ikke har et hjem. Men da burde du gjøre det langt vekk fra der du ''bor'' :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...