siberian Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er i den situasjonen at jeg ikke greier å skaffe meg en plass å bo. Sosialkontoret har intet å tilby heller. Jeg vil i fengsel for en periode. Å rane en bank eller bensinstasjon er mest nærliggende handling å foreta seg, men jeg har ikke lyst til å utsette noen for det. I så fall må jeg drikke meg svært full først. Jeg kjenner ingen, så narkotikaforbrytelser er ikke aktuellt. Jeg ønsker tips om hva jeg kan finne på som vil gi meg en straff på ca. 1. år. På forhånd takk. - Engelen Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du må da ha noe familie e.l som kan hjelpe deg. Å bli kriminell fordi du ikke har ett sted å bo må jo være veldig leit. . Ikke gjør noe du kommer til å angre på !. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Drep en utlending, får maks ett år for det xD Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ran en bank, og gi penga til meg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ta kontakt med politiet da. Si at du vil i fengsel, og hvis du ikke får det, trur du med å drepe noen. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ta kontakt med politiet da. Si at du vil i fengsel, og hvis du ikke får det, trur du med å drepe noen. Ikke tru med å drepe noen. Si heller at du vil i fengsel, og hvis ikke kan du komme til å gjør noe både de og du vil angre på Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ran noe ubemannet, f.eks. en minibank. Eller stjel en fullautomatisk assault rifle og fly rundt i byen og skyt i lufta. Hvis ikke du kommer i fengsel for det, så blir du erklært sinnsyk og innlagt på mentalsykehus. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ikke gjør noe som kan skade andre hverken fysisk eller mentalt, hvertfall. Hva med å ødelegge vinduer i sentrum med brostein e.l.? Eller kanskje det bare ender med samfunnstjeneste? Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvor gammel er du? Du er ikke hypp på å gjøre noe dumt - for å havne i fengsel - fordi du er i en vannskelig situasjon nå. Du fjerner et par livsmuligheter ved å ha kriminelt rulleblad. Gjør som andre; skaff deg en jobb, selg verdisaker du har.. Du må da ha en kompis, famiglia-medlem eller lignende å bo hos? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er ikke værre enn å snakke med VG/Dagbladet/Aftenposten/Lokalavis osv og si at du ikke får sted å bo av sosialkontoret. Da vil nok saken få en ny vending. Du har KRAV på sted å bo, så alt annet skal du ikke finne deg i. Har ikke sosialkontoret flere boliger har de faktisk ikke annet valg enn å sjekke deg inn på hotell. no kiddin Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Drep en utlending, får maks ett år for det xD HAHA! Edit: Stikk innom ditt lokale politistasjon, gå rundt og klyp alle damene i rompa og fis mennene i ansiktet. Eller ta med en bøtte med avføring og kast det på the cops Endret 21. oktober 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det med å gå til politiet er en kjempegod ide. Hvis ikke politiet gjør noe med det, så gå til media. Media vil elske deg. "Hva må jeg gjøre for å komme i fengsel slik at jeg får tak over hodet" Kanskje til og med henvend deg til media, da er det kanskje noen politikere som vil redde sitt skinn og vise at de tar vare på "de som faller gjennom". Gjør deg litt ekstra dum. (funket for Lene Alexandra) Si at du kanskje kunne tenke deg og prostituere deg eller gjøre hva som helst for å få et sted å bo. Hvis ingenting annet fungerer, skriv bok om det du har gjort. En leveregel som er god å ha: "hvis du ikke har tenkt å gjøre det bra her i livet, så vær i hvert fall sikker på at du gjør det ekstremt dårlig. Gjør du det middels dårlig så går det ikke så bra." Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 planlegg det perfekte bankran, kommer du unna har du peng til et sted å bo, blir du tatt er problemet løst, vinn-vinn situasjon!! Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Herregud så godtroende dere er. Ikke tro alt dere leser. Aller minst her. *sukk* Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kjør i 200km/t i hvilken som helst sone, forbi en fotoboks eller en fartskontroll. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Haha, dere gikk rett på Det første jeg sjekket med denne "hjemløse" herremannen er inleggene hans, dere får forske litt selv... Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kjør i 200km/t i hvilken som helst sone, forbi en fotoboks eller en fartskontroll. 1. Han har sikkert ikke bil, da kunne han bodd i den, og: 2. Da mister han lappen 4 life. Var en skom skrev noe om at de ikke hadde noe annet valg enn å sjekke deg inn på hotell hjer. REegner med at du er norsk statsborger, så jeg tror det skal fungere fint. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Herregud så godtroende dere er. Ikke tro alt dere leser. Aller minst her. *sukk* Jeg anbefaler 4chan. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 planlegg det perfekte bankran, kommer du unna har du peng til et sted å bo, blir du tatt er problemet løst, vinn-vinn situasjon!! Og politiet assosierer ikke denne tråden med bankranet? Da finner de kisen lett. Eller ikke? Hvis du ikke har et hjem. Men da burde du gjøre det langt vekk fra der du ''bor'' Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Dette er hvorfor fengslene ikke må bli for hjemmekoslige eller luksusvillaer. Når Norge har så mye muligheter for innsatte skjønner jeg at en uteligger vil inn i fengsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg