Alinoe Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har følgende musikkanbefalinger:Darkened Nocturn Slaughtercult - The Pest Called Humanity (EP - 1999) Deathmarch - Against Humanity (EP - 2005) Inside a mind so deranged, how I wish you all were dead,Annoying humanity sickens me, I contemplate your extinction, The beast I caress you never see, everyday I destroy your lives, Inside my castlewalls life runs red! Det hørtes ganske emo ut. Før jeg foreslå noe litt annet? Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Det er unaturlig å omgås fremmede og minst 90% av hannene skulle aldri hatt barn og muligens aldra hatt sex heller. De er noen bikjer. Vær en ulv; eh... ape. Endret 22. oktober 2008 av Reproductivist Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det fantes drittsekker i steinalderen, det finnes drittsekker nå. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Som en art hater jeg mennesker. Dumme vesner som har klart å få en ufattelig stor makt. En makt som må balanseres med en viss mengde ansvar, men den balansen klarer vi ikke. Sexliv, mat og diskusjonsemner kommer ikke inn i vurderingen. Folk kan gjøre akkurat hva de vil på det området for min del. På en annen måte så har jeg jo venner og kjærester, og jeg liker å være med mennesker (Dog ikke for ofte). Så det er en liten konflikt der. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Dumme vesner som har klart å få en ufattelig stor makt. Det er vel nettopp fordi vi er så intelligente som vi er, at vi har fått så stor makt. Men jeg skjønner hva du mener. Jeg synes det er synd at mennesket ikke kan tilpasse seg naturen, vi tilpasser heller naturen for oss. Jeg legger ved et lite sitat fra The Matrix, bare som noe å tenke på. I’d like to share a revelation that I’ve had during my time here. It came to me when I tried to classify your species. I realized that you’re not actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment, but you humans do not. You move to an area, and you multiply, and multiply, until every natural resource is consumed. The only way you can survive is to spread to another area. There is another organism on this planet that follows the same pattern. A virus. Human beings are a disease, a cancer of this planet, you are a ”plague”. Endret 23. oktober 2008 av Uin Viel Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Trodde det liksom var litt av den menneskelige sjarm var at vi på langt nær er perfekte, jeg. Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Dumme vesner som har klart å få en ufattelig stor makt. Det er vel nettopp fordi vi er så intelligente som vi er, at vi har fått så stor makt. Men jeg skjønner hva du mener. Jeg synes det er synd at mennesket ikke kan tilpasse seg naturen, vi tilpasser heller naturen for oss. Jeg legger ved et lite sitat fra The Matrix, bare som noe å tenke på. I’d like to share a revelation that I’ve had during my time here. It came to me when I tried to classify your species. I realized that you’re not actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment, but you humans do not. You move to an area, and you multiply, and multiply, until every natural resource is consumed. The only way you can survive is to spread to another area. There is another organism on this planet that follows the same pattern. A virus. Human beings are a disease, a cancer of this planet, you are a ”plague”. Finn et annet pattedyr eller dyr for den slags skyld som tenker på balanse med naturen. Eneste grunnen til at dyr ikke vokser ekponensielt i antall er fordi de blir bremset ned av rovdyr, hungersnød osv osv. Vår art derimot har overvunnet alle rovdyr, funnet løsninger på dårlige jakt tider (jordbruk) løst mange problemer med sykdom, vår art har blitt den absolutt dominerende arten på planeten jorden. Vi har utviklet matematikk, romfart og viten om atomet, veldig "dumme" er vi ja. Sannheten er at arten vår tenker på balanse med naturen, men siden ikke hele arten vår snakker med en røst så er det ikke alle som er enige om alt. Vi har funnet en del løsninger på problemer ved vår balanse. Eks husdyr i fangenskap. Vår art ble for stor til å kunne leve av jakt og vi tømte næromerådene for ville dyr. Da var det en smarting som fant ut at vi kunne holde dyrene i fangenskap og "hjelpe" de å bli flere sånn at det blir mer mat på oss i lengden. I dag er Ku og Saue bestanden langt større fordi vi har de som husdyr. Det er hele tiden snakk om bærekraftig balanse og media krisemaksimerer dette, jeg ser ikke hvilken store nød vi er i per i dag. Arten vår tenker på bærekraftig utvikling og ingen får bygger ut fasiliteter som truer denne grovt, takket være internasjonale bestemmelser. Vi lever i en balanse med naturen, vi har bare trikset den litt till for å passe en stor bestand. Om bestanden vår skulle bli faretruende stor hadde sikkert flere land tatt Kina som eksempel og begynt å bevist redusere bestanden sin 1 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Finn et annet pattedyr eller dyr for den slags skyld som tenker på balanse med naturen. Eneste grunnen til at dyr ikke vokser ekponensielt i antall er fordi de blir bremset ned av rovdyr, hungersnød osv osv. Vår art derimot har overvunnet alle rovdyr, funnet løsninger på dårlige jakt tider (jordbruk) løst mange problemer med sykdom, vår art har blitt den absolutt dominerende arten på planeten jorden. At vi er oppmerksom på problemet, men ikke klarer å gjøre noe gjør det nesten enda verre. Naturlig utvalg og evolusjon er ikke en god måte å basere moral og verdi på. Så å bruke det som en unskyldning funker heller dårlig. Vi har utviklet matematikk, romfart og viten om atomet, veldig "dumme" er vi ja. Brukeren Uin Viel forstod hva jeg mente, så jeg går ut i fra at du bare er desperat etter ting å kritisere. Sannheten er at arten vår tenker på balanse med naturen, men siden ikke hele arten vår snakker med en røst så er det ikke alle som er enige om alt. Vi har funnet en del løsninger på problemer ved vår balanse. Eks husdyr i fangenskap. Vår art ble for stor til å kunne leve av jakt og vi tømte næromerådene for ville dyr. Da var det en smarting som fant ut at vi kunne holde dyrene i fangenskap og "hjelpe" de å bli flere sånn at det blir mer mat på oss i lengden. I dag er Ku og Saue bestanden langt større fordi vi har de som husdyr. Tipper mengden mishandling av dem stiger ganske proposjonalt med mengden vi produserer. Å opprettholde livet til 10 000 kyllinger. Men holde dem innesperret i mørket hele livet, gjøre beina deres så svake, og kroppen så massiv at de ikke klarer å stå oppreist. Å la dem leve så tett med hverandre at de ikke en gang klarer å spre vingene. Det er ikke en god handling. Og siden jeg ser på høyt utviklede ikke-mennesklige dyr på likt nivå som menneskedyret. Så kan jeg ikke si at verken vår avl av andre, eller vår egne liv er en særlig positiv kraft i denne verden. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Men kylling er godt. Nom nom. Lenke til kommentar
Sverre M. Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 99,99 mennesker? Nesten hundre det, jo. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Men kylling er godt. Nom nom. Exactly. Tipper mengden mishandling av dem stiger ganske proposjonalt med mengden vi produserer. Å opprettholde livet til 10 000 kyllinger. Men holde dem innesperret i mørket hele livet, gjøre beina deres så svake, og kroppen så massiv at de ikke klarer å stå oppreist. Å la dem leve så tett med hverandre at de ikke en gang klarer å spre vingene. Det er ikke en god handling. Men igjen, vi kan og gjør mange gode handlinger også. Men hvor "god" en handling er kommer jo helt på hvilket dyr og menneske du ser det ut fra. Mange av oss gjør kanskje mange gode handlinger som ikke dyrene gjør. Og mange gjør dårlige handlinger som ikke dyrene gjør. Men igjen, de som opprettholder kyllingene kan jo gjøre en god handling mot mennesker som trenger mat. Altså alle. At verden kanskje er skjevt fordelt med tanke på mat kan bla. komme av at man helst er mest kjær mot sine nærmeste og vurderer derfor overlevelse for seg seg og sine nærmeste, noe som absolutt ikke er en dårlig handling i seg selv. Og siden jeg ser på høyt utviklede ikke-mennesklige dyr på likt nivå som menneskedyret. Så kan jeg ikke si at verken vår avl av andre, eller vår egne liv er en særlig positiv kraft i denne verden. Mener vel kort og godt det motsatte. Vi er overlegne dyrene. Mitt poeng er at en dårlig handling kan være en god for andres øyne. Ikke SÅ ofte at noen gjør en dårlig handling bare for å gjøre en dårlig en.... Endret 23. oktober 2008 av Andrull Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Jeg må bare legge til at mange hundre dyrearter står i fare for å bli utryddet på grunn av vår "herjing". Og mange, mange arter har blitt utryddet allerede. Jeg er med på noe av det du sier, Ceburger. Vi er på toppen av næringskilden, ingen rovdyr bremser vår utvikling, og vi prøver, til en viss grad, å holde styr på balansen. Men hvor vidt vi har lyktes, når arter dør på grunn av oss, det er jeg ikke helt sikker på. Vi har nok en lang vei igjen. Dette er forøvrig et veldig interessant tema. Edit: Høres forresten ut som om du har det fryktelig kjipt, Grinchen, men du er din egen lykkes smed, så vær så snill, ta deg sammen. 10hi Endret 24. oktober 2008 av Uin Viel Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) At vi er oppmerksom på problemet, men ikke klarer å gjøre noe gjør det nesten enda verre. Naturlig utvalg og evolusjon er ikke en god måte å basere moral og verdi på. Så å bruke det som en unskyldning funker heller dårlig. Jeg har aldri sagt at den beste måten å basere moral og etikk på er evolusjon og naturlig utvalg, men enten du eller jeg eller hvem som helst liker det eller ikke, så er mennesket en biologisk maskin, med programvare i hjernen som fungerer slik at den vil handle etter naturlig utvalg og evolusjon. Årsaken til mye av de valgene mennesker tar har nettop utspring i innstinkter som er basert på naturlig utvalg og evolusjon, og si at det ikke er den beste måten å basere moral på er en ting, men det er definitivt en avgjørende faktor. Tipper mengden mishandling av dem stiger ganske proposjonalt med mengden vi produserer. Å opprettholde livet til 10 000 kyllinger. Men holde dem innesperret i mørket hele livet, gjøre beina deres så svake, og kroppen så massiv at de ikke klarer å stå oppreist. Å la dem leve så tett med hverandre at de ikke en gang klarer å spre vingene. Det er ikke en god handling. Og siden jeg ser på høyt utviklede ikke-mennesklige dyr på likt nivå som menneskedyret. Så kan jeg ikke si at verken vår avl av andre, eller vår egne liv er en særlig positiv kraft i denne verden. Om vi skulle livnære oss på kun jakt og sanking hadde aldri menenskebestanden blitt hva den er i dag, men små lukkete stammer på ca 50-150 indivder som er den maksimale menneskegruppe ett omeråde med vilt kan oprettholde hadde nok vi ikke vært der vi er i dag. Mennesket levde flere titusens år før husdyr og jorbruk slik at vi ikke utviklet oss. Sivilisasjonene blomstret først etter jordbruk og husdyr avl. Jeg mener avl av husdyr er en av faktorene som har plasert mennesket i den posisjonen det er i dag, både antall messig og utviklings messig. Uin Viel, ja mennesket kunne godt vært litt flinkere til å ta ansvar for nasturen når vi har så pass mye makt over den, og det er riktig som du sier at rovjakt har utryddet eller alvorlig truet mange arter, både planter og dyr. Men mange arter blir utryddet ved naturlig utvalg også, noen av de vi "utrydder" er allerede små og truet pga naturlig utvalg. Jeg syntes det er e problem vi bør ta tak i, men det er ikke en krise som verken betyr vår undergang eller at vi er "onde". Endret 24. oktober 2008 av Ceburger Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg må bare legge til at mange hundre dyrearter står i fare for å bli utryddet på grunn av vår "herjing". Og mange, mange arter har blitt utryddet allerede. Jeg er med på noe av det du sier, Ceburger. Vi er på toppen av næringskilden, ingen rovdyr bremser vår utvikling, og vi prøver, til en viss grad, å holde styr på balansen. Men hvor vidt vi har lyktes, når arter dør på grunn av oss, det er jeg ikke helt sikker på. Vi har nok en lang vei igjen. Og reddet mange også som kunne død ut uten menneskers nærvær, for ja det er slik at flere raser holdes oppe av oss mennesker. Mange dyrearter/insekter som tjener voldsomt på oss. Lenke til kommentar
G.L. Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hedendom er løsningen for folk som hater menneskeheten. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Om man hater andre mennesker så er det vel bare å flytte på skauen, ta med seg en hagle/rifle og leve i ett med naturen. Problem solved! Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Om man hater andre mennesker så er det vel bare å flytte på skauen, ta med seg en hagle/rifle og leve i ett med naturen. Problem solved! Hvis man ikke skal bruke den rifla til noe helt annet da Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Om man hater andre mennesker så er det vel bare å flytte på skauen, ta med seg en hagle/rifle og leve i ett med naturen. Problem solved! Hvis man ikke skal bruke den rifla til noe helt annet da Klø seg på ryggen? Bruke den som pipe? Dekorativ gjenstand? Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvis man ikke skal bruke den rifla til noe helt annet da Å leve i ett med naturen kan tolkes på mange måter. En ting som jeg dog finner underlig er at disse misantropene bruker av sin egen dyrebare tid til å kommunisere med alle disse dumme menneskene via for eks nettforum. Disse dumme menneskene er også en viktig faktor for at man som menneske skal klare å oppfylle sine grunnleggende behov. Lenke til kommentar
gomsen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 jeg må si at 80% av de jeg har møtt har hat svin på skogen så etter det trådstarter sier høres ut som om han har havnet midt i de værste meneskene eller de som synes besst av de mørke krefters lakeier de flesste menesker har mørke i seg gå og røyk og slapp av og ikke bry deg ta en pils la dem prate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå