Gå til innhold

Mennesker gjør meg kvalm!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida, bare en artig setning :) Men gjør folk det hele tiden da?

 

Sikkert noen som syns det er toppen av alt! Jeg har bare gjort det et par ganger, og syns ærlig talt det finnes bedre steder. Men sex er jo aldri en uting, da.

Nei sex er ikke en uting, men poenget mitt er at disse menneskene er som dyr. De er overalt disse idiotene når skal det trenge inn i de tommetykke tomme hodene deres at det fins mer her i livet enn pils pølser og sex på et trangt toalett med spylukt og piss på gulvet!

Endret av Grinchen
Lenke til kommentar
Alle mennesker er forræderske, løgnaktige og hovmodige drittsekker. Ok ikke alle da 99,99 av alle mennesker er det. Jeg har observert pils og pølse gjengen som er mine naboer. De har sittet der hver kveld utenfor vinduet mitt drukket spist søppelmat og pratet om meningsløse ting og senere trekker de seg tilbake til puben og puler hverandre på det skitne toalettet. Den slags oppførsel kan jeg vel saktens akseptere, men det som gjør meg virkelig irritert er all baksnakkingen. Spesielt baksnakker de meg da. Hele mitt liv har det vært det samme (med et unntak) folk baksnakkeer om meg, prøver å stjele fra meg eller det som verre er. Jenter er spesielt nedrige det eneste de er ute er lommeboka mi. Får de de tingene de er ute etter så får man sex så enkelt er det. Det står faen meg mer respekt av horene de er ihvertfall ærlige med hva de driver med. Jeg orker snart ikke flere fornærmelser eller undervurderinger av meg, folk som skal lure meg eller stjele fra meg eller ganske enkelt utnytte meg. Jeg klikker snart!!!

 

 

hvis alle vennene dine baksnakker og stjeler fra deg ville jeg tenkt to ting:

 

1. finn nye venner

 

2. hvis de fleste stort sett er drittsekker kansje du må ta et titt på deg selv og finne ut hvorfor alle er drittsekker mot deg, er godt mulig du må forandre på din egen personlighet

 

synes oppriktig synd på mennesker som deg, du kan ikke ha det greit med deg selv.

jeg setter en stor knapp på at du langt ifra er noe glansbilde og være sammen med så alle rett og slett, ja driter i deg.

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
Alle mennesker er forræderske, løgnaktige og hovmodige drittsekker. Ok ikke alle da 99,99 av alle mennesker er det. Jeg har observert pils og pølse gjengen som er mine naboer. De har sittet der hver kveld utenfor vinduet mitt drukket spist søppelmat og pratet om meningsløse ting og senere trekker de seg tilbake til puben og puler hverandre på det skitne toalettet. Den slags oppførsel kan jeg vel saktens akseptere, men det som gjør meg virkelig irritert er all baksnakkingen. Spesielt baksnakker de meg da. Hele mitt liv har det vært det samme (med et unntak) folk baksnakkeer om meg, prøver å stjele fra meg eller det som verre er. Jenter er spesielt nedrige det eneste de er ute er lommeboka mi. Får de de tingene de er ute etter så får man sex så enkelt er det. Det står faen meg mer respekt av horene de er ihvertfall ærlige med hva de driver med. Jeg orker snart ikke flere fornærmelser eller undervurderinger av meg, folk som skal lure meg eller stjele fra meg eller ganske enkelt utnytte meg. Jeg klikker snart!!!

 

 

hvis alle vennene dine baksnakker og stjeler fra deg ville jeg tenkt to ting:

 

1. KANSJE finne nye venner

 

2. hvis du aldrig har opplevd noe annet kansje du må ta et titt på deg selv og finne ut hvorfor alle er drittsekker mot deg, er godt mulig du må forandre på deg selv.

 

synes oppriktig synd på mennesker som deg, du kan ikke ha det greit med deg selv tror jeg setter en stor knapp på at du langt ifra er noe glansbilde og være sammen med så alle rett og slett ja driter i deg.

Jeg har faktisk en god venn som jeg ville tatt en kule for. Han har aldri forrådt meg

Lenke til kommentar
Alle mennesker er forræderske, løgnaktige og hovmodige drittsekker. Ok ikke alle da 99,99 av alle mennesker er det. Jeg har observert pils og pølse gjengen som er mine naboer. De har sittet der hver kveld utenfor vinduet mitt drukket spist søppelmat og pratet om meningsløse ting og senere trekker de seg tilbake til puben og puler hverandre på det skitne toalettet. Den slags oppførsel kan jeg vel saktens akseptere, men det som gjør meg virkelig irritert er all baksnakkingen. Spesielt baksnakker de meg da. Hele mitt liv har det vært det samme (med et unntak) folk baksnakkeer om meg, prøver å stjele fra meg eller det som verre er. Jenter er spesielt nedrige det eneste de er ute er lommeboka mi. Får de de tingene de er ute etter så får man sex så enkelt er det. Det står faen meg mer respekt av horene de er ihvertfall ærlige med hva de driver med. Jeg orker snart ikke flere fornærmelser eller undervurderinger av meg, folk som skal lure meg eller stjele fra meg eller ganske enkelt utnytte meg. Jeg klikker snart!!!

Velkommen til virkeligheten. Si ifra, slutt å syt over internett.

Lenke til kommentar
Alle mennesker er forræderske, løgnaktige og hovmodige drittsekker. Ok ikke alle da 99,99 av alle mennesker er det. Jeg har observert pils og pølse gjengen som er mine naboer. De har sittet der hver kveld utenfor vinduet mitt drukket spist søppelmat og pratet om meningsløse ting og senere trekker de seg tilbake til puben og puler hverandre på det skitne toalettet. Den slags oppførsel kan jeg vel saktens akseptere, men det som gjør meg virkelig irritert er all baksnakkingen. Spesielt baksnakker de meg da. Hele mitt liv har det vært det samme (med et unntak) folk baksnakkeer om meg, prøver å stjele fra meg eller det som verre er. Jenter er spesielt nedrige det eneste de er ute er lommeboka mi. Får de de tingene de er ute etter så får man sex så enkelt er det. Det står faen meg mer respekt av horene de er ihvertfall ærlige med hva de driver med. Jeg orker snart ikke flere fornærmelser eller undervurderinger av meg, folk som skal lure meg eller stjele fra meg eller ganske enkelt utnytte meg. Jeg klikker snart!!!

tipper det er noe med din egen personelighet som gjør at du blir behandlet sånn, folk er stort sett snille og greie rundt meg og mine og flertallet av folk jeg møter er da hyggelige mennesker.

Lenke til kommentar

kilden er nesten sikkert hans egen personlighet, ikke noe og komme og syte her for,

 

oppdaget for et par mnd siden at en av bestekammeratene mine hadde sagt til de fleste andre at dama var gravid i 4 mnd. uten og si noe til meg, lurte seff på hvorfor men etter få minutter tenking skjønte jeg det at det mest sanynlig er fordi at jeg ikke akkurat er kjent for og være mest posetiv og gjerne litt for kritisk i slike situasjoner.

 

han trengte ikke mitt kritiske øye akkurat da og hold meg utenfor, guess what? det gikk ganske så umuddelbart opp for meg at jeg ikke ville være en sånn person og bestemte meg for og forandre på det, ikke satt meg ned her og syta og klagde over hvor forkastlige menneskene og kammeratene rundt meg er.

Lenke til kommentar
kilden er nesten sikkert hans egen personlighet, ikke noe og komme og syte her for,

 

oppdaget for et par mnd siden at en av bestekammeratene mine hadde sagt til de fleste andre at dama var gravid i 4 mnd. uten og si noe til meg, lurte seff på hvorfor men etter få minutter tenking skjønte jeg det at det mest sanynlig er fordi at jeg ikke akkurat er kjent for og være mest posetiv og gjerne litt for kritisk i slike situasjoner.

 

han trengte ikke mitt kritiske øye akkurat da og hold meg utenfor, guess what? det gikk ganske så umuddelbart opp for meg at jeg ikke ville være en sånn person og bestemte meg for og forandre på det, ikke satt meg ned her og syta og klagde over hvor forkastlige menneskene og kammeratene rundt meg er.

 

Gratulere! Da må jeg si du ikke bare er klarsynt, men også utrolig sterk som faktisk klarer å gjøre noe med problemet, ikke bare skyve det over på andre...

 

Cudos til deg :)

Lenke til kommentar
han trengte ikke mitt kritiske øye akkurat da og hold meg utenfor, guess what? det gikk ganske så umuddelbart opp for meg at jeg ikke ville være en sånn person og bestemte meg for og forandre på det, ikke satt meg ned her og syta og klagde over hvor forkastlige menneskene og kammeratene rundt meg er.

 

Jeg antar kompisen din også er en liten tass rundt 20 år, og jeg antar videre at din eventuelle kritikk ville omhandlet hans/parets egnethet som foreldre mtp livsituasjon, jobb og hvor lenge forholdet har vart. Dette er ting enhver rasjonell person burde ta opp.

 

For øvrig kan folk lese http://en.wikipedia.org/wiki/Misanthrope.

Lenke til kommentar

Jeg har følgende musikkanbefalinger:

Darkened Nocturn Slaughtercult - The Pest Called Humanity (EP - 1999)

Deathmarch - Against Humanity (EP - 2005)

 

Inside a mind so deranged, how I wish you all were dead,

Annoying humanity sickens me, I contemplate your extinction,

The beast I caress you never see, everyday I destroy your lives,

Inside my castlewalls life runs red!

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Alle mennesker er forræderske, løgnaktige og hovmodige drittsekker. Ok ikke alle da 99,99 av alle mennesker er det. Jeg har observert pils og pølse gjengen som er mine naboer. De har sittet der hver kveld utenfor vinduet mitt drukket spist søppelmat og pratet om meningsløse ting og senere trekker de seg tilbake til puben og puler hverandre på det skitne toalettet. Den slags oppførsel kan jeg vel saktens akseptere, men det som gjør meg virkelig irritert er all baksnakkingen. Spesielt baksnakker de meg da. Hele mitt liv har det vært det samme (med et unntak) folk baksnakkeer om meg, prøver å stjele fra meg eller det som verre er. Jenter er spesielt nedrige det eneste de er ute er lommeboka mi. Får de de tingene de er ute etter så får man sex så enkelt er det. Det står faen meg mer respekt av horene de er ihvertfall ærlige med hva de driver med. Jeg orker snart ikke flere fornærmelser eller undervurderinger av meg, folk som skal lure meg eller stjele fra meg eller ganske enkelt utnytte meg. Jeg klikker snart!!!

 

 

Alle mennesker er et resultat av tidligere evolusjon og miljø. Meningen med våre liv er å overleve og reprodusere oss.

 

Hva i huleste er galt med å nyte livet ? spise pølser og drikke pils for så å ha sex ? Spise gjør at du overlever, tro det eller ei. Å drikke alkohol i festlig miljø stimulerer hjernen og du føler deg avslappet. Ha sex er også stimulerende grunnen vårt oppdrag å reprodusere oss. Jeg vil ikke si at alle mennesker baksnakker, mange gjør nok det for å selv fremstå i et bedre lys i sin sosiale sirkel, men jeg kjenner også mange som ikke baksnakker. Jeg har også den erfaringen at folk som baksnakker er de som er "mest desperat" etter å øke sin sosiale posisjon i en sosial krets, og det gjør de ved å prøve å nedverge andre.

 

Angående jenter, så tror jeg det er mer korrekt å si at noen jenter velger menn med økonomisk suksess fremfor andre. Ikke "alle jenter er egentlig horer". Dette kan også forklarer med vår levemåte opp gjennom tidene. Menn har opp gjennom evolusjonen hatt større overlevelses evner enn kvinner. Derfor vil en kvinne alliere seg med en mann som kan øke sjansen hennes for å overleve. I dag så er det ikke den sterkeste krigeren som sikrer best overlevelse, menn med den med høyest økonomisk suksessen gjør.

 

Å kalle menneskeheten generelt "ond" eller "god" syntes jeg blir meningsløst.

 

For det første: Ond og god er ikke universelle definerte begreper. Ond og god er bare subjektive meninger.

 

For der andre: Menneskeheten er ikke annet enn en biologisk maskin, programert for å overleve og reprodusere seg. Og evolusjon, naturen og ytre påvirkninger har definert dens virkemåte.

 

Noen individer er kriminelle og de er villig til å påføre andre lidelse enten direkte eller indirekte for selv å overleve, i dagens samfunn, disse er da bare en brøkdel av den store arten homo sapiens sapiens

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...