Grinchen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Alle mennesker er forræderske, løgnaktige og hovmodige drittsekker. Ok ikke alle da 99,99 av alle mennesker er det. Jeg har observert pils og pølse gjengen som er mine naboer. De har sittet der hver kveld utenfor vinduet mitt drukket spist søppelmat og pratet om meningsløse ting og senere trekker de seg tilbake til puben og puler hverandre på det skitne toalettet. Den slags oppførsel kan jeg vel saktens akseptere, men det som gjør meg virkelig irritert er all baksnakkingen. Spesielt baksnakker de meg da. Hele mitt liv har det vært det samme (med et unntak) folk baksnakkeer om meg, prøver å stjele fra meg eller det som verre er. Jenter er spesielt nedrige det eneste de er ute er lommeboka mi. Får de de tingene de er ute etter så får man sex så enkelt er det. Det står faen meg mer respekt av horene de er ihvertfall ærlige med hva de driver med. Jeg orker snart ikke flere fornærmelser eller undervurderinger av meg, folk som skal lure meg eller stjele fra meg eller ganske enkelt utnytte meg. Jeg klikker snart!!! Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Alle mennesker er... Men du er uten feil? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Alle mennesker er forræderske, løgnaktige og hovmodige drittsekker. ...... Og på seg selv kjenner man andre ikke sant? Tror ikke det er SÅ enkelt gitt..... Ofte må du gjøre noe med deg SELV før du forlanger det av andre! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Alle mennesker er forræderske, løgnaktige og hovmodige drittsekker. Ok ikke alle da 99,99 av alle mennesker er det. Jeg har observert pils og pølse gjengen som er mine naboer. De har sittet der hver kveld utenfor vinduet mitt drukket spist søppelmat og pratet om meningsløse ting og senere trekker de seg tilbake til puben og puler hverandre på det skitne toalettet. Den slags oppførsel kan jeg vel saktens akseptere, men det som gjør meg virkelig irritert er all baksnakkingen. Spesielt baksnakker de meg da. Hele mitt liv har det vært det samme (med et unntak) folk baksnakkeer om meg, prøver å stjele fra meg eller det som verre er. Jenter er spesielt nedrige det eneste de er ute er lommeboka mi. Får de de tingene de er ute etter så får man sex så enkelt er det. Det står faen meg mer respekt av horene de er ihvertfall ærlige med hva de driver med. Jeg orker snart ikke flere fornærmelser eller undervurderinger av meg, folk som skal lure meg eller stjele fra meg eller ganske enkelt utnytte meg. Jeg klikker snart!!! Ingen er perfekte;) Selv ikke du. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvis dette er noe som skjer med alle personer du møter så er det nok ikke alle andre det er feil på. Beklager. Det er jo også en mulighet for at du omgås feil folk (bare tapere og white trash). Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 De har sittet der hver kveld utenfor vinduet mitt drukket spist søppelmat og pratet om meningsløse ting og senere trekker de seg tilbake til puben og puler hverandre på det skitne toalettet. Høres ut som en god fest?! Jeg tror selv at mange kanskje ikke like denne oppførselen, men begår den likevel for og ikke skille/stikke seg ut fra mengden. Selv har jeg aldri "pult noen på et skittent toalett", men det er meg Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Så du blir kvalm av deg selv? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvem meg? Nei, men jeg klarer og reflektere over at menneskeheten bare blir mer og mer slik som trådstarter beskriver, og det er skremmende. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei, og velkommen til misantropenes rekker. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 du må bli flinkere til å filtrere ut hva slags mennesker du vil ha i livet ditt og ikke. noen mennesker vil utnytte deg så fort de får muligheten... noen mennesker kan være drittsekker, noen mennesker kan såre deg. ingen er uten skrupler. mange ganger lar vi våre egne feil gå ubemerket, mens når vi ser andre gjøre feil, gjerne mot en selv som person, så blåser vi det opp med en gang. og dersom vi skulle bli konfrontert med våre egne feil, så vil vi nekte for de og rasjonalisere opp grunner til at vi oppfører oss som vi gjør. dette gjelder hovedsakelig menneskelig kommunikasjon. reflekter over dine egne handlinger og hvordan de påvirker menneskene rundt deg. om noen skulle gjøre deg vondt eller oppføre seg dårlig, prøv heller å forstå hva som kan ha utløst det. det er ingen vits i å prøve å forandre andre.. jobb heller med deg selv. be the change you want to see in the world - gandhi 1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Alle mennesker er forræderske, løgnaktige og hovmodige drittsekker. Ok ikke alle da 99,99 av alle mennesker er det. Jeg har observert pils og pølse gjengen som er mine naboer. De har sittet der hver kveld utenfor vinduet mitt drukket spist søppelmat og pratet om meningsløse ting og senere trekker de seg tilbake til puben og puler hverandre på det skitne toalettet. Den slags oppførsel kan jeg vel saktens akseptere, men det som gjør meg virkelig irritert er all baksnakkingen. Spesielt baksnakker de meg da. Hele mitt liv har det vært det samme (med et unntak) folk baksnakkeer om meg, prøver å stjele fra meg eller det som verre er. Jenter er spesielt nedrige det eneste de er ute er lommeboka mi. Får de de tingene de er ute etter så får man sex så enkelt er det. Det står faen meg mer respekt av horene de er ihvertfall ærlige med hva de driver med. Jeg orker snart ikke flere fornærmelser eller undervurderinger av meg, folk som skal lure meg eller stjele fra meg eller ganske enkelt utnytte meg. Jeg klikker snart!!! Slik er samfunnet, lite å gjøre med det. Se det på det positive Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva er da det positive? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva er da det positive? Mye positivt her i verden Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Slutt å oppføre deg som Bono. Herregud, enkel løsning; dump de vennene som baksnakker deg? Er ikke verre, drama queen. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 6 milliarder grunner til kvalme må jo være spennende, men neppe bra i lengden... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva er da det positive? Mye positivt her i verden Bare ikke alltid like lett og se det Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva er da det positive? Mye positivt her i verden Bare ikke alltid like lett og se det Man ser det om man vil Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg må si jeg kjenner meg igjen hos trådstarter. Men jeg er ikke noe bedre selv (bortsett fra å stjele eller lure noen, det har jeg aldri tatt meg selv i å gjøre) så det er egentlig bare å enten bytte venner, eller svelge det og baksnakke tilbake. Dessverre er det normal menneskelig omgang, du skal lete lenge etter folk som aldri gjør sånt. Du kan eventuelt se om vennene dine har noen egenskaper du setter pris på da. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kjenner meg også igjen, men er det ikke slik verden har blitt? Egosentrisk og selvopptatt? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ser ikke problemet. Det er faktisk runda 7 milliarder mennesker på jorda, så dersom du ikke liker de 7 som bor i samme oppgang som deg får du rett og slett heve blikket litt. Dersom du ikke liker NOEN er det nok kanskje ikke menneskeheten som er problemet, og jeg ber deg pent om å ikke gå columbine. Syte over hvor kjipe folk er hjelper hvertfall ikke. Hva vil du egentlig oppnå? Vil du være med i gjengen? Vil du også pule på do? Eller vil du distansere deg fra dem? Dersom det siste er tilfellet, hvorfor? Du sier de er naboene dine, gjør det deg egentlig noe at de fester? Er dette angrepet på "mennesker" egentlig noe som bunner ut i et forhold hos deg selv? Er du usikker? Er du redd? Hva er din livssituasjon? Hvor gammel er du? Raseriet ditt åpner for mange spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå