Azidops Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Sitter her og koser meg med favorittspillet mitt. Plutselig kommer en Pyro dalende fra himmelen og rundt meg ser jeg flere spillere som ser ut som astronauter. Hva er det som gjør at det plutselig er blitt low gravity på enkelte av matchene? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Personen som setter opp serveren har makt over slike innstillinger. Kanskje du i et uoppmerksomt øyeblikk gikk innpå en low gravity-server? Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Personen som setter opp serveren har makt over slike innstillinger. Kanskje du i et uoppmerksomt øyeblikk gikk innpå en low gravity-server? Nå er dette Xbox 360 det er snakk om, ikke PC. Det finnes ingen servere der man kan modde reglene. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Etter å ha søkt litt rundt kan det se ut som om brukere med en modifisert Xbox 360 får tilgang til konsollmenyen. Der kan man med enkelhet justere ting som for eksempel tyngdekraft Lenke til kommentar
simentp Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 vilket spill er det snakk om her? TF2 hvilket spill er det? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Team Fortress 2. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Etter å ha søkt litt rundt kan det se ut som om brukere med en modifisert Xbox 360 får tilgang til konsollmenyen. Der kan man med enkelhet justere ting som for eksempel tyngdekraft Da er du flinkere til å google enn meg. Finner ikke noe slikt. Har du noen linker? takk for god research. Søren og, da blir også dette spillet ødelagt. Valve har gjort en god jobb med å balansere spillet. Modifiseringer ødelegger etter mitt syn. Spesielt siden det ikke er noe man kan vite før man har joinet en match Endret 23. oktober 2008 av Azidops Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det kan se ut som om det sprer seg av uvisst grunn også. http://answers.yahoo.com/question/index?qi...19101148AAqIFRe http://www.teamfortress2fort.com/forums/t/...irus-17468.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå