juletred Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Skal kjøpe meg 360 snarest og sitter å vurdere hvilken jeg skal velge. Valget står ganske enkelt mellom Elite eller Premium. Nå som begge to kommer med hdmi er spm egentlig, har jeg bruk for de ekstra 60 gigabytene? Og er den så mye kulere i sort at det er verdt de ekstra kronene? og til slutt.. Elkjøp har trygghetsavtale for 399 som gjør at jeg er sikret mot fuktskader og alt mulig annet. Er det å anbefale eller er det like greit med garantien som allerede følger med. Jeg lurer egentlig på om det går raskere å gå via elkjøp med denne avtalen dersom jeg får rrod, eller om det er like greit å droppe i avtalen og å sende den til tyskland. Håper på raske svar! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kjøp den nye premium (40 gig om jeg ikke tar feil). Microsoft prioriterer de som sender inn xboxene sine selv i følge elkjøp her i byen. Hadde tatt 1 uke lenger dersom jeg skulle sendt inn min xbox til reperasjon gjennom elkjøp visstnokk. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 60gb er mer enn nok. Du betaler 600kr mer for 60gb større harddisk og en hdmi kabel. Det er eneste forskjell på de. Synes personlig det er bedre ting å bruke 600kr på. Eller spare for den saks skyld. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ser ingen grunn til å kjøpe noe annet enn Elite nå - Regner med at de fleste vil ønske å legge inn spillene sine på harddisken nå med det nye dashboardet, og da kan nok 60GB fort bli litt lite.... Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ser ingen grunn til å kjøpe noe annet enn Elite nå - Regner med at de fleste vil ønske å legge inn spillene sine på harddisken nå med det nye dashboardet, og da kan nok 60GB fort bli litt lite.... Hvor mange trenger å ha mer enn syv spill installert til enhver tid? 7-8 spill vil ta rundt 45gb. Fortsatt mye plass igjen. Skjønner ikke hvorfor alle er så hengt opp i dette at man må liksom ha størst. Man kommer jo ikke til å installere alt som er, helst bare de man spiller mye for øyeblikket. Tror det er ytterst få som ikke kan overleve å måtte avinstallere et av sine 9 spill på harddisken for å installere et nytt. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ser ingen grunn til å kjøpe noe annet enn Elite nå - Regner med at de fleste vil ønske å legge inn spillene sine på harddisken nå med det nye dashboardet, og da kan nok 60GB fort bli litt lite.... Hvor mange trenger å ha mer enn syv spill installert til enhver tid? 7-8 spill vil ta rundt 45gb. Fortsatt mye plass igjen. Skjønner ikke hvorfor alle er så hengt opp i dette at man må liksom ha størst. Man kommer jo ikke til å installere alt som er, helst bare de man spiller mye for øyeblikket. Tror det er ytterst få som ikke kan overleve å måtte avinstallere et av sine 9 spill på harddisken for å installere et nytt. Tja, jeg kommer iallefall til å installere alle jeg har og noengang får plass til - og hvis jeg aldri trenger å slette noen ser jeg dette som en stor bonus Lenke til kommentar
Jext Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Min disk fylles stadig av trials, nye xbox live arcade spill etc. Når jeg i tillegg skal ha masse spill installert på den er jeg glad for at jeg kjøpte 120gb harddisk. Pluss, den ser meget snasen ut i sort ved siden av PS3'en på TV bordet. Lenke til kommentar
Seigmannen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har samme problem her. Har tenkt meg en 360 også nå, men jeg vet ikke hvem jeg skal velge. Mange forskjellige meninger her.... Og hvordan lagrer man spill på harddisken? Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har samme problem her. Har tenkt meg en 360 også nå, men jeg vet ikke hvem jeg skal velge. Mange forskjellige meninger her.... Og hvordan lagrer man spill på harddisken? Det å lagre spill på hardisken kommer ved NXE oppdateringen i november. Da vil det være lett å legge inn dine spill på hardisken for å minske loading tid, og fjerne mye av den støyen fra dvd drevet. Lenke til kommentar
Seigmannen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Okey, så det er lurt å kjøpe Elite, så jeg ikke får noen problemer med plass? Det er jo kun 500 kroner mer og den har dobbelt så mye plass. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Okey, så det er lurt å kjøpe Elite, så jeg ikke får noen problemer med plass? Det er jo kun 500 kroner mer og den har dobbelt så mye plass. Plass du aldri kommer til å få bruk for i praksis kan jeg nesten garantere. Men hvis penger brenner hull i lommene dine værsågod kjøp elite til 600kr mer. Lenke til kommentar
Seigmannen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kan noen hjelpe meg? Elkjøp - Siba Den på elkjøp - inneholder den alle tingene som på den hos siba, samt de to spillene? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja de er helt like, men hos elkjøp får du med to spill. Så hvor er det lurest å kjøpe? ELKJØP!!! Lenke til kommentar
Seigmannen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja de er helt like, men hos elkjøp får du med to spill. Så hvor er det lurest å kjøpe? ELKJØP!!! Greit! Jeg syntes det så ut som det var mindre andre ting i den fra elkjøp, men neivel Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå