Sir_Wrathson Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hey! Har laget et førsteutkast av en forside til et typografiprosjekt. Gi meg tilbakemeldinger. Er det første jeg noengang har gjort i Indesign, og da også første forsida jeg har laget. Skal bli forside til ei bok, er et prosjekt. Kom med tilbakemeldinger Garantert mye som kan rettes på! Lenke til kommentar
essi Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Den ser veldig bra ut, bortsett fra at jeg ikke er helt komfortabel med sammenbindingen mellom Andersen og Frankenstein. Og så lurer jeg litt på hva du vil med den firkanten på venstre side på det nederste bildet. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Den ser veldig bra ut, bortsett fra at jeg ikke er helt komfortabel med sammenbindingen mellom Andersen og Frankenstein. Og så lurer jeg litt på hva du vil med den firkanten på venstre side på det nederste bildet. Takk for tilbakemelding! Tenkte på det samme angående sammenbindingen, blir kanskje litt for mye av det gode Egentlig vil jeg ikke noe spesielt med den, følte bare det skapte en helhet på sida. Følte det ble så oppdelt i to etasjer da jeg ikke hadde den, men flott at du nevner det Skal prøve litt. Endret 20. oktober 2008 av Sir_Wrathson Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Tok vekk sammenbindingen med forfatternavn og tittel. Nytt utkast. Er dette bedre? Lenke til kommentar
essi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Den så mer ryddig ut, ja. Liker veldig godt den prikkete linja, den passer perfekt sammen med Frankenstein-temaet. Det at "dilemma" står litt skrått i forhold til teksten over gjør egentlig ingenting, det blir ganske spennende sånn. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Kommer med enda et nytt forslag. Har bytta litt farger og lignende Savner tilbakemeldinger. Ser det er mange innom her som ikke skriver. Fyfy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå