Veggar Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei, jeg har akkurat formatert pc*en, og tror jeg har instalert alle drivere til det trådløse nettverket. Men når jeg Skrur på pc'en, så finner den nettverket mitt, holder seg koblet på i 4 min, før den kobler ut og sier at den har funnet flere trådløse nettverk... Noen som vet hvordan jeg kan få den til å ikke koble seg fra det trådløse nettverket?? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er den slik kun hjemme? Eller ellers også? Isåfall reset den trådløse routeren. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det trådstarter skriver hjelper like mye som å si at han har en blå bil... Hva slags router og nettverkskort har du. Kan vel også nevne operativsystem og om det er 64bit med det samme du poster svar. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det trådstarter skriver hjelper like mye som å si at han har en blå bil...Hva slags router og nettverkskort har du. Kan vel også nevne operativsystem og om det er 64bit med det samme du poster svar. Nei, fordi å si at man har en blå bil er ikke et problem eller et spørsmål. Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå