Venerable Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) I helgen mistet jeg min gode gamle Sony Ericsson T610. At jeg fremdeles hadde den sier litt om hvor lite oppdatert jeg er på mobilfronten. De fire viktigste faktorene for den nye mobilen er å få en som kan bruke ekte sanger som ringetoner, at høytaleren er grei, at den er billig, og at den ikke går i stykker etter to uker. Klart at godt batteri og fint design også hjelper på hvis det er mulig. Endret 20. oktober 2008 av Venerable Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du kan jo ta å fylle ut litt her, https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=19&mode=advanced Så får du en pekepinne på hva du kan kjøpe. Så kan folk anbefale ut fra resultatene dine. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 "Alle" mobiltelefoner som selges i dag kan bruke MP3/AAC-ringetoner. Kjøp hva som helst. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Ok, så det er ingen spesielle som er å anbefale. Takk alikevel. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Ok, så det er ingen spesielle som er å anbefale. Takk alikevel. Beste telefonen jeg noen gang har hatt, og den burde vel kunne finnes til en billig penge om dagen. Den tåler det meste av hva man utsetter den for er min erfaring. Sony Ericsson W810i Endret 21. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Den ble for dyr for meg. Og jeg har en Cowon D2 MP3-spiller til å høre på musikk. Jeg endte opp med å kjøpe en LG KE970 Shine. Ser ut som den har litt småproblemer, men virker grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå