Leo_ Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er det noen som har den orginale cd-plata til Asus A8N32-SLI DELUXE? Jeg hadde satt stor pris på en kopi. Sliter kraftig med RAID her. Fruens maskin hadde to (ikke OS) disker i raid0. Dette raidet får jeg ikke opp igjen etter å ha bytta til dette hovedkortet. Etter mye strev har jeg endelig fått installert 4 SATA/raid drivere, likevel finner Partition Magic diskene som to separate meningsløse disker. Kopi av CD og ev. noen hjelpende ord settes stor pris på, har slitt i 2 dager nå... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) RAID driveren finner du på ASUS.com om du slår opp under Support og downloads og velger hovedkortet. Så det som må til er at RAIDet må settes opp helt likt som det var før om det skal virke, om du har bygd dette på ett annet kort så er sjansene mindre for å bygge det på nytt igjen. Endret 20. oktober 2008 av 007CD Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Driverne på asus.com er jeg fektisk litt skeptisk på. Har lastet drivere derfra og fikk ikke installert alt teksten proklamerte. Noen ganger kommer det også opp 0 tilgjengelige filer. Stripingen blir funnet i raid-bios, men ikke i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå