AlecTBM Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Halloen Jeg har tenkt til å mekke et lite addon "tastatur" for å styre div ting på pc'en men det er en annen historie Har lett litt rundt på nettet og funnet ut at en usb encoder er det jeg vilha til å starte med Vet at jeg kan plukke en ut fra et usb tastatur men jeg vil gjerne ha unike scankoder slik at jeg slipper å bruke de samme som på tastaturet mitt. Lurer på om noen har litt tips om hvordan jeg skal få gjort dette linker og kritikk av alle typer takkes Og før folk begynner å jappe om at jeg bare kan kjøpe noe ferdig: Ja vet at det er enkelt, men hva lærer man av det? EDIT: Hvis noen har noen linker til billige nettsteder der man kan kjøpe små elektronikk så blir jeg glad gjerne norske Endret 20. oktober 2008 av AlecTBM Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Har en liten update Fant et fint brett http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=277873 Skal se om jeg får bygd dette, noen forslag på nettbutikker og på PCB printere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå