erikelg Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Har en Ericsson T65 som begynner å slite ganske heftig så jeg føler det er på tide med noe nytt snart. Har kikket litt på 5100 som virker bra. Hvis vi ser bort fra designet som sikkert mange synes er jævlig og det hele så er jeg veldig interessert i feedback fra noen som faktisk har kjøpt og bruker en sånn telefon. Funker det bra å sende meldinger (T65 suger hardt), hvordan er batteri-kapasitet og hvordan fungerer telefonen generelt? Også, hvis noen har sett alternative cover til den på en eller annen lur nettbutikk så si ifra! Hadde vært utrolig fett med et sort karbon-cover eller noe lignende Erik Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 anbefaler å kjøpe tlf med kamera isteden de har mye bedre oppløsning.. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 anbefaler å kjøpe tlf med kamera isteden de har mye bedre oppløsning.. Hvor gammel er du? At en telefon har kamera har da ikke noe med oppløsningen på skjermen å gjøre. Nokia 7250 har kamera, men har samme oppløsning som 5100, 6100, 6610 og 7210 som ikke har kamera. erikelg - bortsett fra at 5100 ser ut som en joggesko virker det som en bra telefon til en såpass lav pris. Den har cirka de samme funksjonene som de dyrere telefonene 7210 og 6100, men er noe tyngre - og billigere. Her er DinSide.no sin test. Lenke til kommentar
erikelg Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Takk YBD. Har forsåvidt fått med meg at utstyrsnivået er bra. Det samme var tilfellet med T65 når jeg kjøpte den, bortsett fra at ting ikke akkurat skjedde i sanntid... Men det virker som den fungerer bra. Utseendet kan jo diskuteres men jeg tenker fortsatt at det hadde vært fett med karbon-design eller noe lignende. Telefonens utseende blir jo noe anerledes men ville kanskje vært litt mer "fordøyelig" for fler Erik Lenke til kommentar
sirius Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg kjøpte nylig en Nokia 5100. Den svarte fullt ut til forventningene, velutstyrt, rimelig og god. Det eneste negative er utseende, men det legger jeg mindre vekt på. Anbefales videre ! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Sikler selv litt på den telefonen der, hvordan er skjermen på den? er den Større en på t68i, og hvor bra bilde blir det? Lenke til kommentar
YBD Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Sikler selv litt på den telefonen der, hvordan er skjermen på den? er den Større en på t68i, og hvor bra bilde blir det? Skjermen er den samme som på 6100, 6610, 7210 og 7250, dvs 128x128. Jeg har 6100, og syns skjermen er bra. Mer info er det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå