madompa Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg kommer bare ikke på hva den tv-serien jeg tenker på heter. Mener å huske den handler om en hel gjeng med personer som på ett eller annet vis dukker opp et sted. De vet ikke hvor de kommer i fra, og i hver episode følger vi en ny person. Nå skal det sies at jeg aldri har sett serien selv, så det er bare det jeg mener å ha lest fra programomtaler. Serien heter noe med et ganske stort tall, som jeg mener er det antall personer de er. Tror serien gikk på tv3 for noen år siden. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 kan det være "The 4400" ? http://www.imdb.com/title/tt0389564/ Lenke til kommentar
madompa Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 kan det være "The 4400" ? http://www.imdb.com/title/tt0389564/ Thank you! Prøvde meg med the 3300 uten hell, men det var visst ikke så langt unna Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Går denne fortsatt? Jeg syns jeg husker at den gikk på viasat 4, eller noe sånt nå. Mulig jeg tar feil.. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 går enda, er vel begynt på sesong 5 vis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
madompa Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som vet hvilken kanal/når den går? Hadde vært morsomt å sett en episode, levde med en bordantenne når serien starta, så jeg begynte aldri å se på den ;p Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Husker jeg og fulgte denne serien religiøst, kjøpte 2. sesong på DVD for to år tilbake.. Men har ikke sett mer siden. Hmmm. Kanskje jeg må begynne igjen. Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 går enda, er vel begynt på sesong 5 vis jeg ikke tar feil Nei, den ble kansellert etter sesong 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå