Mick444 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei. Jeg har hatt netcom young talk en stund nå, men vil bytte abonnement. Derfor lurte jeg på om andre mobiloperatører opererte med "tapte anrop på sms". Jeg kan ikke navnet på denne tjenesten, men det vil si at hvis mobilen min er slått av eller ute av dekning så vil jeg få en sms som opplyser om det tapte anropet når jeg slår på mobilen/får dekning. Synes at dette er en kjekk tjeneste, så det ville vært litt fint å vite om hvilke andre operatører som fører dette (gratis eller eventuelt som en betalt tjeneste) (Hvis dette ikke er en funksjon på mobilen da.) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tjenesten du tenker på heter "Who Called" og såvidt meg bekjent er det kun Netcom som har denne. Skal ikke koste noe ekstra. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei. NetCom, og operatører som benytter NetCom sitt mobilnett tilbyr eller kan tilby denne tjenesten. Lenke til kommentar
KHE Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Chess (premium?) har denne tjenesten. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Chess (premium?) har denne tjenesten. Stemmer det. jeg har Chess Premium og har denne tjenesten! =) Her er link til aktivisere Who Called hos Chess, linky. Endret 22. oktober 2008 av baddis Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Telenor har også denne tjenesten. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Telenor har også denne tjenesten. Javel? Har du noen kilder til denne påstanden? Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) My bad!! Tok selfølgelig feil! Skjønner ikke hva jeg tulla med der Endret 24. oktober 2008 av Heracles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå