schwifty_five Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg trenger et nytt headset til musikk. Det skal hovedsaklig brukes til mp3-spiller på reise, og jeg lurer derfor https://www.diskusjon.no/index.php?act=post...ost&f=352på om jeg skal kjøpe noen med støyreduksjonsfunksjon. Har sett på Sennheiser PXC 300, men det er litt irriterende med støyreduksjonsgreia som dingler ved siden av. Har også sett på AKG K480NC, men de ser ikke ut til å finnes i Norge.. noen forslag til hva jeg bør kjøpe? De behøver ikke å være ultraportable, men det er fint om de kan legges sammen på en måte. Jeg ønsker helst klokker, jeg er ikke så fan av plugger, så det er ikke aktuelt. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Sennheiser HD25, ingen aktiv støyreduksjon, men jeg tror de isolerer så pass godt at det ikke trengs. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Sennheiser HD25, ingen aktiv støyreduksjon, men jeg tror de isolerer så pass godt at det ikke trengs. har dette headsetet og det anbefales på det sterkeste ! god isolasjon og krafig bassgjengivelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå