Gå til innhold

Mobil m/ wi-fi...

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å bytte ut min LG KU990, men er ikke sikker på hvilken mobil jeg bør velge.

Mine kriterier:

- Fint design (missforstå meg rett, må ikke være designperle)

- Wi-Fi (Dette må det være, ettersom jeg bruker Internett på mobilen ganske ofte)

- Helst taster, men touchscreen fungerer også

- Mulighet for minnekort

- Stor skjerm

- God batteri-tid er et stort pluss

Om det er mulig, så gjerne en "proffmobil". Har sett på noe av HTC, og et par av de nye til SE, men vet ikke hvilke som passe for meg.

Mobilen bør ikke være mye dyrere enn KU990, altså helst under 3500kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg å bruke prisguiden aktivt. Med kriteriene du gir her, kommer jeg frem til disse mulighetene: http://tinyurl.com/56exbh

jeg brukte 2,4" som minstestørrelse på skjerm, da valget hopper fra 2,4" til 3", og da blir alle modellene straks mye dyrere. (Merk at HTC S740 kommer feilaktig opp to ganger, den første gangen en tusenlapp billigere en realiteten fordi det er med abonnement.)

Jeg ville ikke ha vurdert N81. Den ble mer eller mindre slaktet av Amobil, og hvis du vurderer Nokia er det bedre alternativer enn den modellen.

Har du noen preferanser i forhold til multimedia? Kamera, musikkavspiller, radio.

Design er jo høyst subjektivt, men hvis du ser litt på listen og plukker ut aktuelle kandidater, så vil det være lettere å hjelpe deg videre. Det kan være greit å både lese tester av de aktuelle telefonene og å se videoer av dem i bruk, YouTube kan være greit til dette formålet.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...