gamerman Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei Jeg har per i dag et høytaler sett av typen : Creative I-Trigue 5.1 5600 og et lydkort av typen Creative Sound Blaster X-fi Extreme Music Jeg bruker for det meste dette til musikk og noe spilling. Er veldig fornøyd med lydkvaliteten og bassen i det hele. Bruker Crystalizer i creative sitt program for støy reduksjon. Men om jeg skulle invistere i noe nytt, ville det være høytallersett eller lydkort? Hva er flaskehalsen her? Håper på gode svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Jeg vil si høyttalerne. En tur på Hi-fi klubben illustrerer poenget mitt. Det er nemlig grenser for hvor oppløste PC-høyttalere kan bli. Til musikk er det langt fra optimalt. Endret 20. oktober 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg vil si høyttalerne. En tur på Hi-fi klubben illustrerer poenget mitt. Det er nemlig grenser for hvor oppløste PC-høyttalere kan bli. Til musikk er det langt fra optimalt. Men jeg kan vel ikke plugge til vanlige høytalere til lydkortet vel ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Via optisk-utgang er dette mulig, men da trenger du selvfølgelig en (ny) forsterker. Dette er valg du må ta når det skal investeres på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå