Gå til innhold

Noen som bor i SKI, Akershus og syns internettilbud suger?


Anbefalte innlegg

Har nettopp flyttet inn i en leilighet her, og har lett (forgjeves) etter raskere bredbånd enn den (2-3mbit?) linja jeg deler med huset her..

Alle som tilbyr er opptil 2-3mbit, og via kabel(TV) finnes det ingen (Canal Digital sa de ikke har planer om å bygge ut her nå).

 

Er det noen som vet om noen firmaer jeg har gått glipp av? Eller hjelper ikke det - kommer an på sentral uansett?

 

Andre måter å få internett på?

 

Hilsen Desperat :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bor på langhus, og bruker 20 mbit linja til NextGentel, funker bra her... Når bor jeg rett ved sentralen, og får inn ca 16-17 mbit, men veit at andre kan slite litt med det... Trodde ikke det skulle være noe problem :S

 

Bare å titte innom nextgentel.no, eventuelt ta en telefon og skjekke om du kan få til noe ;)

 

Jeg bor på langhus, og bruker 20 mbit linja til NextGentel, funker bra her... Når bor jeg rett ved sentralen, og får inn ca 16-17 mbit, men veit at andre kan slite litt med det... Trodde ikke det skulle være noe problem :S

 

Bare å titte innom nextgentel.no, eventuelt ta en telefon og skjekke om du kan få til noe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...