[-GoMp-] Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har nettopp flyttet inn i en leilighet her, og har lett (forgjeves) etter raskere bredbånd enn den (2-3mbit?) linja jeg deler med huset her.. Alle som tilbyr er opptil 2-3mbit, og via kabel(TV) finnes det ingen (Canal Digital sa de ikke har planer om å bygge ut her nå). Er det noen som vet om noen firmaer jeg har gått glipp av? Eller hjelper ikke det - kommer an på sentral uansett? Andre måter å få internett på? Hilsen Desperat Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg bor på langhus, og bruker 20 mbit linja til NextGentel, funker bra her... Når bor jeg rett ved sentralen, og får inn ca 16-17 mbit, men veit at andre kan slite litt med det... Trodde ikke det skulle være noe problem :S Bare å titte innom nextgentel.no, eventuelt ta en telefon og skjekke om du kan få til noe Jeg bor på langhus, og bruker 20 mbit linja til NextGentel, funker bra her... Når bor jeg rett ved sentralen, og får inn ca 16-17 mbit, men veit at andre kan slite litt med det... Trodde ikke det skulle være noe problem :S Bare å titte innom nextgentel.no, eventuelt ta en telefon og skjekke om du kan få til noe Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Har nettopp flytta fra Langhus til Ski - på Langhus hadde jeg 15mbit fra Canal Digital.. I Ski sentrum virker det som om man sliter derimot. NGT kunne gi meg KANSKJE inntil 4mbit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå