tiffany_1325 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Trenger litt hjelp med å finne bursdagsgave til kjæresten min... Har sittet på nettet nå i snart to uker, og prøvd å finne noe spesielt å gi ham, men føler alt blir så upersonlig! Har lyst til å gi ham noe som er fra meg og ikke noe han får fra alle andre Har tenkt på ipod touch med noe gravert, men har hørt det tar så lang tid å få den levert? Han har bursdag om litt over en uke... Han blir forresten 22 år. Noen av interessene hans er bil (tenkte på bildeler fra USA, men det er for sent nå antar jeg...) PC (tenkte også på pc-deler, men har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe!) ellers elsker han å spille xbox 360, og liker å pynte seg... Noen ideer? Gutter, hva hadde dere likt? Jenter, noen gode erfaringer? Håper på svar! Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Nå er jeg gutt, 21 år. og har de fleste interessene du nevner for han. Men jeg er ikke han, så kan jo unvike fra han sin ønskeliste. Men jeg hadde selvfølgelig satt pris på x-box spill, pc deler o.l., men ikke i så stor grad fra kjæresten min. Det JEG hadde likt er en tur, ferie, helaften ute med noe standup e.l. jeg liker.. Trenger ikke være dyrt, men noe begge kunne tatt del i. Det brenner jo fast et (forhåpentligvis) godt minne for livet. I tillegg hvis du synes det er litt døllt å gi bort en "reise" hadde jeg kost meg med et gave kort til en kles butikk. Eller deponer på noe i han sin type butikk, så han kan bytte det hvis det er feil størrelse eller plagg. Hva med en klokke? Den har han jo på hånden hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå