djemba Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei jeg har lyst på en okey zorre kølle, men som også kan brukes i kamp. Jeg ble anbelfalt iRule Z6 av treneren. er det noen som har noen spesiell erfaring anngående denne? - Eller noen som vet hva forskjellen på Z6 og Z9 er? thnx ;-) Lenke til kommentar
trvkface Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kjøp deg heller en mer solid kølle, og lær deg zorro med den. Hvor ofte får du brukt for zorro iløpet av en kamp? Lenke til kommentar
BreezierThom Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som har noen meninger om denne køllen? Fikk den til jul (96cm), men lurer på om jeg kanskje skal bytte til 100cm. Videre lurer jeg på om jeg egentlig har behov for dette zorro bladet. Noen som har noen tanker om hvordan skuddene blir med dette bladet kontra et mer "tradisjonelt" blad? Kan legge til at jeg spiller innenbandy på hobbybasis og er 180cm høy! Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Liker ikke bladet som følger med kølla, ballen blir sittende fast i hooken under skudd. Og mangler underbøy for zorrofinter, samt at det er vanskelig å få en fin zorrohook. Ville heller godt for en Fatpipe HOLE kølle, om det er ment som matchkølle. Lettere å få liten god lovelig hook, samt at lett å dra zorrofinter. Ellers så har jo "Unihoc Evo 3 hook" bladet, bra det også. Men så vidt jeg vet, har ikke Unihoc noen køller med Evo3 hook bladet. Noen som har noen meninger om denne køllen? Fikk den til jul (96cm), men lurer på om jeg kanskje skal bytte til 100cm. Videre lurer jeg på om jeg egentlig har behov for dette zorro bladet. Noen som har noen tanker om hvordan skuddene blir med dette bladet kontra et mer "tradisjonelt" blad? Kan legge til at jeg spiller innenbandy på hobbybasis og er 180cm høy! Har du en butikk i nærheten, eller om du har mulighet til å kjenne på en 101/100cm lang kølle? Det er noe hver enkelt person må føle seg frem til. Er selv 177cm og bruker 96cm lange køller, men kjenner folk som er kortere som bruker 100cm lange køller og folk som er høyere som bruker 96cm lange køller. Lenke til kommentar
BreezierThom Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Takk for svar. Dro på Thorshov sport og byttet den til 100cm i stedet.. Prøvd den en gang og den virket smooth, men tar nok en god stund før jeg klarer å zorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå