Gjest Guest Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Gutt her som tenkte jeg skulle kjøpe en dekksminke som brukes til å skjule rødming og slikt, lurer på hva jeg burde kjøpe, noen råd? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Gå til nærmeste apotek og sjekk ut cliniderm sine produkter. Der kan du finne en bitte liten tube som fungerer som dekkkrem, og samtidig tørker ut kviser. Men kan bli dyrt hvis du skal bruke den til å dekke rødming?? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Skal egentlig bare bruke den rødming, skrev kviser også siden jeg vil ikke ha en svært fet krem som gjør at jeg får kviser Noen andre forslag, dekk-krem er vel egentlig bare en tykk sminke eller? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fant en sminke sak som fungerer helt perfekt, den skjuler den konstante rødmingen svært bra, det ser heller ikke unaturlig ut. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 MaxFactor Miracle Touch Liquid Illusion Foundation... Har samme farge på kinnene uansett hvor mye de måtte blusse opp og kan gå ute uten at de blir knall rød. Har en svak rødfarge i kinnene etter jeg har tatt på litt, men jeg synes det bare er kjekt, det jeg plages med var når kinnene ble knall rød. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Eg ser at barbershop.no også har noen dekkkremer inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå