Cycl0ps Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det er vel en gta3.com eller noe. Det er en XP patch. HUsker ikke helt hvilke os du hadde. Men det er verdt og prøve.. Lenke til kommentar
trynemonto Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Det finnes en patch for å fikse disse problemene men jeg er ikke sikker på hvor du kan laste den ned. Prøv å søk etter "GTA3 Repack Patch" eller "GTA3 W2K Fix" husker ikke helt hva det var den het. Det er vel en gta3.com eller noe. Det er en XP patch. HUsker ikke helt hvilke os du hadde. Men det er verdt og prøve.. Jeg har altså 2000, og finner bare noe for XP. Kan det være at den fungerer for 2000 også? Spør du meg så er XP noe skikkelig MØKKVærste Wintendo OS gjennon tidene spør du meg Heh. Verre enn Windows 3.0? *Det* var saker det. Kan være harddisken din som ikke følger med når du spiller, prøv å bruke noen diskverktøy eks, norton speed disk? Det kan jo kanskje være, men jeg har aldri hatt problemer med diskhastigheten før. Last ned Rage3dTweaker3.8 fra www.rage3d.comDer får du lett tilgang til Kortets instillinger og så har du ferdige profiler for forskjellige spill. NICE! Joda, grei den, men ser ikke ut til at det hjelper meg med GTA3. Prøvd omega sine? Er disse stabile og fine? For meg virker de som et litt stygt hack, egentlig. Noen som har erfaringer med disse? Siden du fikk ganske normal score i 3dmark, vil jeg anta at det er gta3 som skurrer. Har du prøvd noen andre spill ? Jeg har ikke opplevd noe særlig skurr i andre spill, nei. Hva er det som er så mystisk med GTA, mon tro? Ellers ser det ut til at http://www.gtacenter.com/index.php?page=support har en hel del tips. Mengden tips vitner vel egentlig om at det er mange som har problemer med det spillet. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Win2K er overhode ikke noe multimedia palttform, det var en tidligere versjon, Windows Neptune som var mere beregna for slikt, men denne ble skrotet. Win 2K er server OS, og i motsatt ende erre Millenium som skulle vere, Lenke til kommentar
trynemonto Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Win2K er overhode ikke noe multimedia palttform, det var en tidligere versjon, Windows Neptune som var mere beregna for slikt, men denne ble skrotet. Win 2K er server OS, og i motsatt ende erre Millenium som skulle vere, Hvis du leser tidligere i tråden, ser du at tester viser at Win2K er helt på høyde med XP. XP er i grunn bare Win2K med litt ekstra bjeller og fløyter. Alle andre spill går som en drøm her, så vel som video- og musikkproduksjon. Nuvel. Jeg ser forresten i denne tråden at (det jeg antar er) en XP-bruker også har tilsvarende problemer med GTA3, sånn hvis du ikke er overbevist. Lenke til kommentar
Bluesix Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Display Properties - Settings - Advanced - Troubleshoot så trekker du Hardware acceleration slider'en ned 1 hakk Da går spilla jevnt Lenke til kommentar
trynemonto Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 er spillet orginalt da :o Jepp Display Properties - Settings - Advanced - Troubleshootså trekker du Hardware acceleration slider'en ned 1 hakk Prøvde det (+ satte opp AGP-volt til 1.7), spillet går bedre nå. Ikke perfekt, men definitivt bedre. Lenke til kommentar
Hansemann Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Prøvd omega sine? Er disse stabile og fine? For meg virker de som et litt stygt hack, egentlig. Noen som har erfaringer med disse? . Ja, Omega sin cat. 3.2 fungerer flott, fikk 400 poeng mer i 3dmark03 med den driveren, hadde vanlig ati sin før. Lenke til kommentar
norway Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Gjerne jeg forventer for mye , men i SoF2 , så ligger jeg gj.snittlig på 90FPS , mens noen ganger er den nede på 50 , og noen ganger max , som er 125. Jeg forventet meg nesten 125 konstant , men så lenge det virker :-) Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Får du konstant hikking, eller bare med gjevne mellomrom? Jeg har et radeon9700 som hikker i 1-2 sekunder hvert 5 sekund, og det er utrolig irriterende. Kortet er helt ubrukelig. Har prøvd med alle mulig drivere, med forskjellige spill og på forskjellige maskiner. Samme problem. Får likevel over 4500 poeng i 3dmark2003. Har hørt om flere som har samme problem. Geforce for meg i fremtiden ja, det er sikkert! Noen som vil kjøpe et lite brukt radeon9700 kort ?? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hei. Jeg hadde et liknende problem på maskina mi, med Radeon9700 kort. testet flere forskjelige drivere O.l. etter en stund fant jeg ut at det var Norton Antivirus som gjorde at maskina Lagget. Så når jeg skal spille spill så skrur jeg av Norton Antivirus/systemworks før jeg begynner å spille. var vel bare tilfeldig at jeg merket det da det Lagget noe JÆVELIG under 3Dmark03 og slo av 1 og 1 proses i taskmanager, og da jeg skrudde av Norton gikk det som en drøm Lenke til kommentar
norway Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Får du konstant hikking, eller bare med gjevne mellomrom? Jeg har et radeon9700 som hikker i 1-2 sekunder hvert 5 sekund, og det er utrolig irriterende. Kortet er helt ubrukelig. Har prøvd med alle mulig drivere, med forskjellige spill og på forskjellige maskiner. Samme problem. Får likevel over 4500 poeng i 3dmark2003. Har hørt om flere som har samme problem. Geforce for meg i fremtiden ja, det er sikkert! Noen som vil kjøpe et lite brukt radeon9700 kort ?? Jeg hadde samme problem som deg , det som løste mitt problem var følgende : Jeg hadde satt HD i strømsparing etter 30 min , viss den ikke var aktiv sammenhengende. Når jeg skrudde den av , så ble spillet glatt og fint! Det var liksom en stygg LAG hvert 5 min , varte i 2 - 3 sek , så det minner litt om mitt problem. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg hadde også et stygt 'nøkk' i grafikken med noen sekunders mellomrom. Hos meg var det CPUIdle som gjorde det. Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har nettopp kjøpt Sapphire sitt 9700pro, og gledet meg vilt til å spille battlefield på nokså brukbare grafikk jeg installerte spillet(original) og satte i gang, det gikk kjempeflott, og jeg hadde 1600x1200i oppløysning og alt av detaljer på fult Men så falt det for fristelsen for å prøve noe jeg så på internett. og det var at hvis man brukte 9800 driveren(såkalt modifisering) fikk man opp til 10 % bedre ytelse på kortet! trodde ikke noe særlig på det, men jeg tenkte at det ikke kunne skade å prøve. jeg brukte rivatuner og kjørte i gang 3dmark03, fikk rundt 450 poeng mindre enn vanlig . og det vanlige var på 4792 Da skiftet jeg selfølelig tilbake til catalyst 3.2 driveren til 9700pro. brukte denne oppskriften for å skifte driver http://www.rage3d.com/board/showthread.php...readid=33656771 Har bare installert skjermdriveren og kontroll panel. Da jeg så skulle spille BF1942 gikk det rett til h******* jeg satte til og med ned til 800x600 og medium i grafikken. Men når ikke det gikk, ble jeg så fortvilt, at til slutt formaterte jeg og installerte bare BF1942 og skjermkort driveren(cat.3.2) og kontrollpanel og de andre driverne som var nødvendig Har prøvd å spille med patchene 1.1 , 1.2 og 1.3. i battlefield Jeg har heller ikke AA eller AF på og alle innstillingene på kortet er OK men allikevel hakker det på ubrukbar grafikk None som kan hjelpe meg med den nøtten? Kan det blitt noe galt med kortet etter modifisering? Finnes det andre drivere for 9700pro? Og er de brukbare? Lenke til kommentar
Maztermin Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 I 3dmark2003 får jeg 1105.. min maskin har denne sammensetningen: radeon 9700PRO type sapphire MSI K7N420PRO 768 meg ram XP1600+ hva kan forårsake så dårlig ytelse?? alle settings står på full peising på D3d og GL nyeste catalyst er inne og nyeste er lagt inn for hovedkortet. jeg forstår ingenting. andre med samme skjermkort får en del mer da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå