Ezzpena Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei Ønsker å koble opp pcen til tven. Pcen har hdmi, vga og s-video utgang. Tven har kun scart og compositt inngang. Slik jeg har forstått det er det s-video som ville vært det enkleste å bruke mellom pcen og tven, men tven har ikke inngang til det. Så jeg lurte på om det fantes overganger fra s-video til compositt (tror det heter kompositt, (er tre plugger i hver sinn farge)), som ikke koster så fryktelig mye? Eller om det er andre ting som er bedre å bruke... Takker for eventuelle svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kompositt er en enkel gul plugg (rød og hvit er til lyd). Clas har slik overgang. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=53269847 Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 s-video gir bedre kvalitet enn kompositt du finner inngang for s-video i scart-kontakten bruk f.eks en sånn eller en slik en... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 du finner inngang for s-video i scart-kontakten Det hjelper lite hvis ikke TV har S-Video inngang. Og det er det mange TV'er som ikke har. Da får man sort-hvitt bilde. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 s-video gir bedre kvalitet enn komposittdu finner inngang for s-video i scart-kontakten bruk f.eks en sånn eller en slik en... Funker bare hvis TV støtter s-video på scart og det er det mange TV-er som ikke gjør... Lenke til kommentar
Ezzpena Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 hmm. ok skal se om jeg finner en manual hvor det står om den støtter s-video i scarten.. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå