TSP Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Men ser at det er noen som har avatar enda.Det er fordi nettleseren din lagrer bilder fra sider du besøker lokalt på din PC, slik at om den ikke merker noen endringer i url-en til bildene når du besøker siden en annen gang, vil den hente frem bildet den har lagret lokalt på din PC. Også kalt caching. Om du trykker F5 etter å ha kommet inn på en side hvor det fortsatt finnes avatarer her på forumet - vil disse forsvinne. Fordi den da blir bedt om å laste alt innhold på siden en gang til. En ting jeg lurer på. Er det bare meg eller er hele internett treg når diskusjon.no har problemer? Virker i hvert fall som det er det her. Diskusjon.no deler server med resten av internett, derfor. ...eller bare ikke Min påstand er at når Diskusjon.no går ned, blir alle andre nettsteder tregere, fordi alle brukerene her finner seg andre nettsteder å besøke Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Var litt fortvilet de få timene jeg ikke fikk si mine meninger om ting ingen bryr seg om.. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Litt nyskjerrig på åssen specs det er snakk om på serveren deres. Må være nokså heftig maskin som servere hele diskusjon.no alene... Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Redundancy, redundancy, redundancy.... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Folk får prøve å være litt rolig med F5-tasten *skule på cafe-folkene* Blir nok sirup i noen dager nå. For de som har tilgang til intraforum så kan det nevnes at den fortsatt er nede og kan forbli slik til i morgen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Folk får prøve å være litt rolig med F5-tasten *skule på cafe-folkene* Slapp av. Jeg kjører Andromeda-maraton atm så dere burde merke en kraftig nedgang i trykket på serverene. Endret 20. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvem har egentlig ansvaret for drift av forumet, eller hvem kjøper nytt hovedkort ? Synes forresten at forumet har vært sirup lenge, hjalp dog litt når jeg byttet til Google Chrome. Skal vi starte kronerulling? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fikk svar på noen av mine spørsmål her, ja Bra Forumet er oppe igjen, var noen timer da jeg var på gråten, neida. Men satt og kjedet meg en stund mens jeg hele tiden oppdaterte disksjon.no siden ofr og se om det var oppe igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det lille høydepunktet etter skolen forsvant sammen med hovedkortet på serveren. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Befriende å slippe alle avatarene forresten. La det være sånn.Liker du ikkje avatarar, skru dei av. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Trodde det var et DDoS lignende angrep ettersom Gamer deler ut keys til CoD5 Betaen, mange idioter som hiver seg på F5 knappen lenge før klokken 9... *Bilde av finger som trykker på F5 gjenntatte ganger her* Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Godt å få en forklaring ivertfall, trodde det var hos meg problemet lå! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 reserveserver Morsomt ord Folk får prøve å være litt rolig med F5-tasten *skule på cafe-folkene* I blame Kvinneguiden. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hva skjer vis man trykker på F5 om jeg tørr spørre? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Du aktiverer rakettskjoldet til USA samtidig som du sender av gårde alle atombombene til Iran mot det hvite hus. Neida, du oppdaterer siden serru, og hvis alle gjør det samtidig blir Ueland lei seg, for da tryner reserveserveren hans. Endret 20. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Nettlesaren oppdaterer sida. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Man Refresher siden man er på. Det er noe man ikke burde gjøre... (mange ganger)... Men har du lyst og bidra med DDoS'ing er det jo bare og slå av Viruskontrollen og stikke på google og søke etter wares og gratis screensavers. Da blir maskinen din en Zombie som blir fjernstyrt enten av en hjævli kul geek eller en feit hjævel i sin mammas kjeller som han kaller commandosenter... Da kan han få maskinen din om og "nedlaste" feks vg.no. Mange ganger i sek. Endret 20. oktober 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 en feit hjævel i sin mammas kjeller som han kaller commandosenter... Yippi kay yey motherfucker! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Flott av forumet er oppe da, hjertet var jo nesten i halsen! YAY! Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 dakars meg de neste dagene... hva skal jeg gjøre nå? øve på matte, fysikk og kjemi? takk gud for at reserveserveren(var faktisk et ganske så morsomt ord ) er oppegående, og synes fortsatt det går litt tregt å komme inn på siden, så lay off that F5 button! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå