L4r5 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei, Vi har for tiden problemer med en server. Vi jobber med saken. Jeg kommer tilbake med mer informasjon senere. Takk for raks info hvertfall. Det fungerer jo delvis, så er jo ingen megakrise Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 De som sliter med designet kan skifte til Diskusjon.no/IP* -designene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Diskusjon-skinet funker ikke hos meg, men halloween-skinet gjør oppgaven sin bra da samme med gamer.no Endret 13. november 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Er vel bare bilder som mangler (på artikkeloversikten oppe på siden) så er jo ingen krise. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 De som sliter med designet kan skifte til Diskusjon.no/IP* -designene. Se der ja. Da gikk alt mye bedre Lenke til kommentar
voldern Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei, Da var serveren oppe igjen, og alt skal fungere så fort DNS får oppdatert seg. 10,4... Hva? Den tok jeg ikke.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei, Da var serveren oppe igjen, og alt skal fungere så fort DNS får oppdatert seg. Takk for rask hjelp. 10,4... Hva? Den tok jeg ikke.. Radiokode for "Melding mottatt" Lenke til kommentar
voldern Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Radiokode for "Melding mottatt" Doh, det viste jeg egentlig. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Den "se nyeste poster"-linkebildet forsvinner ikke, selv om jeg går inn i et emne aldri så mye. ( <--Dårlig forklaring, men der er bildet av den i hvert fall.) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Den funker helt fint her. Går vekk når jeg går inn i et emne og ut igjen. Bruker Firefox om det har noe å si. Endret 14. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Den "se nyeste poster"-linkebildet forsvinner ikke, selv om jeg går inn i et emne aldri så mye. ( <--Dårlig forklaring, men der er bildet av den i hvert fall.) Mener å huske at det skjer i Opera på grunn av caching. Oppdater siden (eventuelt shift+oppdater) og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bruker Firefox 3.0.3. Det funka å oppdatere siden, men har ikke trengt det før. Litt kjedelig å trykke oppdater hver gang jeg har sett på et emne i Mine innlegg, men jeg overlever nok. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Bruker Firefox 3.0.3. Det funka å oppdatere siden, men har ikke trengt det før. Litt kjedelig å trykke oppdater hver gang jeg har sett på et emne i Mine innlegg, men jeg overlever nok. Må oppdatere hver gang jeg svarer på en tråd i "mine innlegg" eller så blir siden uforandret. Bruker også en brennende rev som nettleser,får håpe det ikke er en form for rus. Endret 15. november 2008 av Nautica Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Bruker Firefox 3.0.3. Det funka å oppdatere siden, men har ikke trengt det før. Litt kjedelig å trykke oppdater hver gang jeg har sett på et emne i Mine innlegg, men jeg overlever nok. Har fikset det nå. Lenke til kommentar
Atego815 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Heisann, I ettermiddag valgte hovedkortet på webserveren til Diskusjon.no å takke for seg. Dette får vi ikke reparert før om et par dager, så vi har nå rullet ut forumet på en reserveserver som en midlertidlig løsning. Som dere og nok har merket er alle opplastede filer og avatarer for tiden borte, disse skal vi dog få lagt tilbake når vi har litt mer kontroll på ting. Opplastning av nye filer er inntil videre stoppet Desverre vil dette medføre at tregheter i den tiden, vi skal dog prøve å få tweaket ting såpass at tregheten blir så litens om det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Opplastning kom opp igjen for noen uker siden, og brukes aktivt så det fungerer. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Til tross for nye disker i serveren valgte enda en disk å ta kvelden i dag, noe som medførte en liten nedetid nå i formiddag. Folk er på saken. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Til tross for nye disker i serveren valgte enda en disk å ta kvelden i dag, noe som medførte en liten nedetid nå i formiddag. Folk er på saken. Problemer med raidet og siden det ble nedetid av en disk? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Blir snart ny server dette.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Merket problemene allerede fra i går kveld, var i en tidsperiode jeg ikke fikk svar fra forumet i det hele tatt. Greit å vite hva som har hendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå